Ga naar inhoud
GENEGEERD

Reddingsvlot


Freddy

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Niet 100% zeker of ik hem onder de jusite noemer heb geplaatst. Hij zou wellicht ook kunnen onder voertuigen.

 

Enfin, hebben jullie er wel eens over gedacht om een reddingsvlot aan te schaffen?

5827_0_1.jpg.5f0d6a055c3670a09fac84bf35b92714.jpg

 

Zat met de gedachte te spelen om zo iets op zolder te zetten en bij een overstroming (als het huis niet is weggevaagd natuurlijk) die dan in het water te gooien.

Je hebt ze in verschillende maten en de keuze uit een vlot in zak of koffer. Die koffer kan je geloof ik zo het water in gooien, je trekt aan een koord en je hebt een vlot.

Ook zijn ze te bestellen met verschillende zaken:

http://www.reddingsvlot.nl/page.php?id=5823

 

Toch iets leuks om over na te denken dacht ik zo.

 

Die website waar ik hierboven naar link die verkoopt ze trouwens, maar geen idee of dat de goedkoopste of beste is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Nooit aan gedacht maar op zich een goed idee. Volgens mij moet alleen een reddingsvlot om de 2 jaar of zo gekeurd/getest worden. Dat zal wel een reden hebben. Maar omdat jij het vlot vanuit je huis wilt gebruiken heb je misschien wel tijd genoeg om er lucht in te krijgen. Ik weet niet of een out vlot poreus wordt zodat het lucht doorlaat? Als het niet poreus wordt kan je misschien een afgekeurd vlot kopen voor minder. Maar veiligheid gaat voor alles dus liever een goed duur vlot dan een goedkoop slecht vlot.

Verder weet ik dat reddingsvlotten niet erg comfortabel zijn maar voor even zou het best een idee kunnen zijn. Thx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...