Ga naar inhoud
GENEGEERD

Het failliet van een wereldkampioen: Spanje heeft geen geld meer voor uitzendrechten

freeprepper
 Share

Recommended Posts

Wereldkampioen Spanje speelt vrijdag in Minsk een kwalificatiewedstrijd voor het WK 2014 tegen gastland Belarus. De nervositeit neemt toe nu blijkt dat geen enkel kanaal bereid lijkt de uitzendrechten te betalen. Noch Mediaset, noch Antena 3 lijken zinnens 1,5 miljoen euro op te hoesten 'omdat dat bedrag eenvoudigweg de kosten niet dekt. De Portugese columnist Ferreira Fernandes maakt zich in de Diário de Notícias zorgen over het buurland:

‘Er was een tijd dat wij dachten dat we problemen hadden... Dan kwamen we tot de vaststelling dat de blackout groter was dan gedacht. We zaten in een tunnel op zoek naar wat licht en hoopten dat onze buurman met een lucifer soelaas zou brengen. Maar sinds gisteren begin ik me grote zorgen te maken over Spanje, nu duidelijk wordt dat de wedstrijd niet zal worden uitgezonden bij gebrek aan geld.

Geen geld hebben is op zich al erg genoeg en het bevestigt enkel de meelijkwekkende staat van zaken. Maar dat er geen rechtstreekse uitzending van de wedstrijd komt toont aan dat Spanje het nu ook al verder moet doen zonder zijn nationaal elftal, het enige wat het land nog samenhoudt....’

bron:express.be

Dat lijkt me geen goed teken omdat ik weet hoe belangrijk voetbal is in dat land en waarschijnlijk veel mensen daarop gaan reageren

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Er wordt structureel achter gehouden hoe slecht het allemaal gaat.

Achter af zal het excuus zijn "als we hadden verteld hoe slecht we ervoor stonden hadden we per direct een bankenrun en recessie veroorzaakt"

Denk aan de woorden van onze Nout Wellink toende IJslandse banken waren omgevallen.

De huidige regeringen en de instanties die het voor het zeggen hebben houden of klampachtig vast aan het huidige systeem in de hoop dat het goed komt cq zo lang mogelijk rekken, of laten heel bewust de boel compleet in de soep lopen, of hebben collectief bij hans-anders een geinverteerde dualfocus bril met groepskorting aangeschaft.

Grt

Kans

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...