Ga naar inhoud
GENEGEERD

Verzameling foto's van PSK, BUG, BOB, FAK


overleven

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Eeehhh lui...

 

Even zijn post goed doorlezen. De plaatjes heeft hij verzameld van INTERNET. Hoewel ik er van uit ga dat de beste man veel van die spullen heeft zijn veel van deze kitjes niet van hem zelf.

 

Sterkter nog, ik herken heel veel van de foto's van Amerikaanse fora waar ik veel zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt wat Bolo zegt, níet mijn eigen uitrusting. Maar een verzameling van. Met verschillende Medic cursussen weet ik wel het een en ander can de medische kits die er tussen liggen.

 

Wel als toevoeging, ik zie vaak dat mensen hele, soms mooie kits samenstellen maar dan ook totaal níet het praktisch gebruik ervan kennen. Het materiaal hebben is er nog níet mee kunnen werken.

 

Mijn eigen survival set is redelijk uitgekleed. Omdat ik een groot gedeelte vertrouw op mijn skills.

 

Improvise adapt and overcome

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...