Ga naar inhoud
GENEGEERD

Artikel over Preppers op Ger.nl


Mr. Gold

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Prima stukje. Enig idee hoe goed ger.nl word bezocht?

 

Alexa Traffic Rank: 3,135,422 No regional data . (ger.nl) is dus de ruim 3 miljoen bezochte website ter wereld.

 

In vergelijking tot jou favoriete website KS is dat: Alexa Traffic Rank: 260,047

 

Dus nee Ger.nl wordt niet goed bezocht maar wordt natuurlijk wel opgenomen in Google en blijft er voor altijd staan :) Als er t.z.t. meerdere interviews online staan kan daar ook naar verwijzen worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Erg goed artikel! Kan me er ook goed in terug vinden! Die reactie is ook leuk: wij verzekeren ons voor van alles..

 

Idd waarom is het normaal om jarenlang premies te betalen voor verzekeringen waarbij de kans maar klein is dat je er gebruik van zult maken en men het niet 'normaal' vind dat je een prepper bent?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Erg goed artikel! Kan me er ook goed in terug vinden! Die reactie is ook leuk: wij verzekeren ons voor van alles..

 

Idd waarom is het normaal om jarenlang premies te betalen voor verzekeringen waarbij de kans maar klein is dat je er gebruik van zult maken en men het niet 'normaal' vind dat je een prepper bent?

 

Ik denk omdat door te preppen je eigenlijk uit dat je niet vertrouwt op de overheid en dat is in Nederland praktisch een doodzonde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk omdat door te preppen je eigenlijk uit dat je niet vertrouwt op de overheid en dat is in Nederland praktisch een doodzonde.

 

Let me fix that for you:

 

Ik denk omdat door te preppen je eigenlijk uit dat je onafhankelijk wil zijn van iedereen inclusief de overheid en dat is in Nederland praktisch een doodzonde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...