Ga naar inhoud
GENEGEERD

Hoe kun je het beste profiteren van de eurocrash?

TyrionLannister
 Share

Recommended Posts

Nu het onvermijdelijk is dat de euro op den duur in elkaar gaat storten zou je ervan kunnen profiteren. Immers 99% van de mensen weet niet dat die eraan gaat komen, is te bang voor om maar iets te doen of ontkennen het glashard omdat ze geloven in het systeem.

Een crash is het moment waarop je zou kunnen binnenlopen, velen zullen al hun geld verliezen en enkelen zullen binnenlopen. De bankiers, grote investeerders en hun politieke cronies gaan zeker tot de eerste groep behoren. Het merendeel van de bevolking tot de tweede groep.

Ik ben inmiddels zover dat het absoluut geen zin heeft om mensen te waarschuwen want ze verklaren je voor gek en als je doorgaat dan vervreemden zich van je. Want de televisie zegt dat alles wel goed komt en dat onze authoriteiten alles onder controle hebben.

Dus waarom zou je er niet van profiteren? Met wat geluk verdien je zoveel geld dat je lekker veel preps kan inslaan. Er zijn tijdens eerdere crashes mensen steenrijk geworden en anderen weer straatarm.

Dus wat te doen om te zorgen dat je erop vooruit gaat en niet achteruit? Goud, zilver, put opties, short selling?

Ik ben met name geinteresseerd in investeringen die je kan doen met een beperkt budget.

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ik ben eerder geinteresseerd in financiele investeringen itt ruilhandel als er geen geld meer is. Ik acht de kans daarop kleiner dan een collapse van het geld met daaropvolgend een nieuwe munteenheid. Er zal wel tijdelijk ruilhandel zijn (zie Argentina 2001) maar tenzij TEOTWAWKI gebeurt zal er nadien weer een geldstelsel zijn.

Link naar reactie

In films zie je dat mensen verdienen aan de in principe overbodige luxe zoals alcohol,vrouwen van lichte zeden,gok mogelijkheden,muziek optredens,enz.

Dit zijn dingen die al eeuwen bestaan en ook zal blijven bestaan.

Daarnaast wordt er tijdens een SHTF en vlak erna verdiend aan beveiliging maar dat gaat meestal toch wel over groepjes die de wijk beschermen tegen een verplichte betaling enzo.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...