Ga naar inhoud
GENEGEERD

Vraag aan de oprichter van dit forum

Eveline
 Share

Recommended Posts

Hallo, mijn naam is Eveline en ik heb in mijn vorige bericht gevraagd of iemand een interview zou willen geven over het preppen.

Nu heeft er iemand gereageerd en is bereid mijn vragen te beantwoorden. Ik heb een persoonlijk bericht gekregen van deze persoon, de eerste keer kon ik hierop wel reageren maar nu opeens niet meer. Ik kan zo niet het interview doen of eventueel email-adressen uitwisselen. Ik moet hiervoor nog 3 berichten aanmaken maar ik wil niet jullie forum 'vervuilen' met onzin berichten. En om echt een heel bericht te gaan verzinnen, te typen en bij te houden daar heb ik helaas geen tijd voor.

Kan iemand mij hiermee helpen want ik zou graag het interview willen afgeven omdat dit ook voor mijn studie is.

Met vriendelijke groet,

Eveline

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Haha, ik ben niet de oprichter die je zoekt maar reageer toch.

Dit heb je namenlijk, mede?, aan mij te danken...

Ik heb twee verschillende pm's gekregen met zo'n zelfde verzoek als jij beschrijft.

Omdat deze personen niet een bericht hebben geplaatst, en een van die twee het ontvangen van pm's had uitgeschakeld waardoor ik niet eens kon reageren, heb ik de beheerder gevraagt om pm versturen zonder dat er berichten geplaatst zijn onmogenlijk te maken.

Dus stel jezelf voor, heb je nu gedaan, lees eens wat topics, denk mee en post wat vragen?

Als dat teveel moeite is waarom verwacht je dan wel reacties van ons preppers?

Grt

Kans

Link naar reactie

Eens en oneens. Ik ben overigens ook niet de oprichter, maar ik ben er ook niet voor dat mensen op de manier die Kans voorstelt het forum gaan 'vervuilen'/misbruiken. En ik krijg toch een beetje medelijden met al die beginnende kunstenaars, ervan uitgaande dat het geen oplichters zijn (want zo para mogen we wel zijn).

Volgens mij is de boodschap helder: Als er maar 1 persoon heeft gereageerd, dan is de algemene tendens: No interviews. En als die ene persoon echt graag wil, dan neemt ie wel contact met je op. En als je echt een interessant interview wilt, dan moet je volgens mij gewoon de schrijvers van boeken on topic benaderen (die zijn meestal zelfs wel in voor dergelijke zaken waar zij ook weer hun voordeel mee kunnen doen door het interview zelf te publiceren).

Succes.

Link naar reactie

Flexibel als we zijn ... heb ik er voor nu een minimum van 2 posts van gemaakt, we kijken gewoon even aan hoe dat gaat. Dus @Eveline, je kan er weer bij. Remember though: zelf at random members benaderen is no-go, dus het is puur dat geinteresseerden jou kunnen benaderen waarop jij vervolgens kan replyen. Klinkt misschien beetje streng, maar dat komt omdat er al een aantal 'misbruik' van gemaakt is ...

Link naar reactie

Dr. Prepper, heel erg bedankt!

Ik heb ook nooit mensen op dit forum persoonlijk benaderd met een bericht, er heeft iemand gereageerd naar aanleiding van mijn oproep.

Als ik met de oproep voor het interview mensen heb lastig gevallen of heb beledigd dan spijt mij dat. Dat was zeker niet de bedoeling geweest.

Nogmaals bedankt voor het aanpassen en excuses voor de ophef.

Vriendelijke groet,

Eveline

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...