Ga naar inhoud
GENEGEERD

Zakken rijst kopen


Nana

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast Richard Friesland
Moet je de rest van de rijst terug lucht dicht verpakken of is het bewaren in een soort van tupperware doos ook goed genoeg? Met voorwaarde dat je het gewoon de komende weken gebruikt en niet nog een jaar laat staan.

 

Dan is volgens mij tupperware voldoende, als het maar droog is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bij ons in de stad bij de aldi geweest en daar vertelden ze mij dat die zakken al een half jaar uit de winkels zijn. :-(

Morgen lidl maar eens proberen, en anders hebben we altijd toko nog met hele grote zakken. mja, zal wel wat kosten denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de c1000 heb ik pandan rijst gekocht 4,5 kilo

 

Deze hoeft niet gewassen te worden en maar 10 minuten koken.

 

Ik heb het uit de plastic zak gehaald en in een grote plastic bak tupperware achtige bak gedaan. En voor de zekerheid nog met dikke plakband afgetaped. Neem aan dat ik dat jaren kan bewaren. Ik heb wel de tht datum erop vermeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast atarifreak

Wij halen onze rijst gewoon uit een toko. En volgens mij zit er in elke grote plaats wel een soort toko.

En het is handig om gewoon een grote baal van 25 kilo te halen.

 

En de opslag doen wij gewoon in een droge ruimte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...