Ga naar inhoud
GENEGEERD

Dreigt lands deel te overstromen.. ?!

Davena
 Share

Recommended Posts

"Door bezuiniging dreigt land deels te overstromen.. "aldus NRC next checkt 8 okt jl, conclusie: half waar....

Maar wat er ook in stond:

http://preppers.nl/forum/threads/1936-Dreigt-lands-deel-te-overstromen-!

“Nederland loopt nu juist al langs ruim 1000 kilometer aan waterkeringen een risico dat de overheid te groot vind.”

Sorry in de titel van het onderwerp staat het nu fout... kan ik niet meer wijzigen moet zijn Dreigt land deels te overstromen... ?!

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
@Nevaeh daar hadden die gekke friezen toch van die heuveltjes voor uitgevonden?

hier krijg ik gelukkig geen last van natte sokken, ben wel benieuwt hoeveel schade zo iets met zich mee brengt.

Een terp bedoel je? Maar ik ben geen fries ;) west-friesland is een gedeelte van noord-holland. Ik zit hier op een NAP van 0,7.. ik sluit mn gas water en licht af, trek de benedenverdieping leeg en ik zie verder geen probleem.. alleen dat mn houtvoorraad doorweekt is dan..
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...