Ga naar inhoud
GENEGEERD

Einde van de democratie in Europa!

Gast Dick Berts
 Share

Recommended Posts

Gast Dick Berts

Zojuist is er een einde gekomen aan de democratie in Europa. Pagina 126 van NOS Teletekst meldt, dat de Griekse regering een algeheel demonstratie verbod heeft afgekondigd tijdens het bezoek van Merkel. Ik ben DIEP geschokt.

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast Dick Berts

Dank je Backschless voor je :mad:

Dit is EXTREEM ernstig. Alle voorspellingen dat de economische crisis gaat leiden tot het einde van de democratie in Europa dreigen uit te komen.

:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad

Link naar reactie

Dick, misschien? ik vermoed echter anders, ik denk dat het volk het daar niet gaat pikken en er gewoon wel staan. De regering daar mag nog wel eens uit gaan kijken dat ze niet omvergeworpen worden, dan heb je een heel andere situatie.

Heb je dan niet de kans dat er anarchy komt en dat dat dan overslaat naar de andere landen in het zuiden als ze dit over de grieken horen, en denken he dat kunnen wij ook.

Link naar reactie

Het kan nog best positief uitpakken, als het zuiden van europa uit de euro stapt, maar waarschijnlijk komt de stroom aan vluchtelingen vanzelf naar 't noorden toe... Nu zit ik hier in scandinavie zonder euro redelijk okee voorlopig, maar als europa uit elkaar valt zullen we 't hier ongetwijfeld ook merken. Ik ga m'n voedselvoorraad in ieder geval wat versneld opbouwen...

Link naar reactie

Dick, misschien? ik vermoed echter anders, ik denk dat het volk het daar niet gaat pikken en er gewoon wel staan. De regering daar mag nog wel eens uit gaan kijken dat ze niet omvergeworpen worden, dan heb je een heel andere situatie.

Ik denk het ook, zou me verbazen als het niet compleet uit de hand loopt met rellen morgen. Demonstratieverbod ... tsssssssss.

Link naar reactie

Zojuist is er een einde gekomen aan de democratie in Europa. Pagina 126 van NOS Teletekst meldt, dat de Griekse regering een algeheel demonstratie verbod heeft afgekondigd tijdens het bezoek van Merkel. Ik ben DIEP geschokt.

Dit is niet nieuw. De regering van Tony Blair had al een wet ingevoerd waarin stond dat het verboden is om te demonstreren in een 1 mijls radius rond de Houses of Parliament. Alleen staat er tegenover het parlement een kamp van antioorlogsdemonstranten. Dit komt omdat Brian Haw die deze demonstratie begonnen was dat deed voordat de wet aangenomen werd en hij door de rechter gelijk kreeg. Sindsdien staat er een kampement daar (stond ieg vorig jaar september daar nog toen ik er was). Haw is overigens in juni vorig jaar overleden.

http://www.nytimes.com/2011/06/21/world/europe/21haw.html?_r=0

Link naar reactie

Alsof dat de Grieken tegen gaat houden; wat gaan ze doen; iedereen oppakken? Boetes geven?

Die mensen hébben niets meer om te verliezen en zullen en masse laten blijken dat ze het er niet mee eens zijn.

Verwacht heftige beelden daar

Webcam Syntagma Square Athene:

http://www.livestream.com/stopcarteltvgr

Verslag bezoek merkel Live:

http://www.aganaktismenoi.com/index.php/live-streaming-.html

Link naar reactie

Zag laatst beelden van hoe het er in Spanje aan toe gaat. Je mag nog wel op straat komen maar wordt dan wel meedogenloos ingestampt door op NON empathie en hoge psychopaten graad geselecteerde hmmm burgerbeschermers. Volgens mij moet de Grote Vandale binnenkort een aanpassing maken voor de definitie van het woord democratie. En dat zal niet staan voor Met, Van en Voor het volk vrees ik.

Link naar reactie

Uiteraard is het natuurlijk wel zo dat de welvaart verdeeld word via ons economische systeem.

Het is erg lullig dat de Grieken en Spanjaarden nu met een dikke rekening geconfronteerd worden maar zij zelf hebben ook jarenlang kunnen profiteren van de slavenarbeid uit lage lonenlanden. Ik weet dus eigenlijk niet zo goed met wie ik eigenlijk het meeste medeleven moet voelen? Met de volgevreten Europeaan die nu aan zijn eigen kortzichtigheid ten onder gaat of de uitgebuite arbeiders in Aziatische en Afrikaanse sweat shops.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...