Ga naar inhoud
GENEGEERD

Lloyds TSB & Halifax customers unable to access cash (vervolg SHTF in Scotland)

Tom
 Share

Recommended Posts

Lloyds TSB and Halifax customers unable to access cash

En op 25-6-2012 waren er ook al gelijksoortige problemen

SHTF in Scotland/Ireland as we speak! (bankholiday)

Dus nu weer of nog steeds (meer) problemen;

Lloyds TSB and Halifax customers unable to access cash

Mark King

guardian.co.uk, Friday 5 October 2012 15.40 BST

Jump to comments (145)

Lloyds spokeswoman acknowledges a 'systems error' but cannot say how many customers are affected or when it will be resolved

Millions of bank customers are unable to access their cash following IT troubles at two separate banking groups.

Lloyds TSB, Halifax, Co-operative and Smile customers have reported being unable to access their accounts, withdraw money or make purchases in stores.

The latest glitch comes hot on the heels of a high profile IT issue at Royal Bank of Scotland in June which left millions of NatWest, Ulster Bank and RBS accountholders without cash.

http://www.guardian.co.uk/money/2012/oct/05/lloyds-halifax-customers-unable-withdraw-money-systems-error?CMP=twt_gu

Wat we nog weer bevestigd zien is dat je indien mogelijk wat geld in contanten thuis hebt of wat ruilmiddelen, er zal maar net op zo'n moment een SHTF scenario optreden en je nog effe vlug wilt pinnen

[video=youtube;AAml-VgOF1I]

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Wat we nog weer bevestigd zien is dat je indien mogelijk wat geld in contanten thuis hebt of wat ruilmiddelen, er zal maar net op zo'n moment een SHTF scenario optreden en je nog effe vlug wilt pinnen

[video=youtube;AAml-VgOF1I]

Geweldig dat filmpje! :cool:

Link naar reactie

En nog meer ellende, zal er maar geen nieuwe topic overmaken, maar hier onder zetten;

People Are Flipping Out: California Is On The Brink Of Collapse And The Panic Is Quickly Spreading Throughout The Nation! Will It Be The Catalyst Of An Impending Market Crash?

Read more at http://investmentwatchblog.com/people-are-flipping-out-california-is-on-the-brink-of-collapse-and-the-panic-is-quickly-spreading-throughout-the-nation-will-it-be-the-catalyst-of-an-impending-market-crash/#JRukzXPyDWSfI6D1.99

Link naar reactie

En nog meer ellende, zal er maar geen nieuwe topic overmaken, maar hier onder zetten;

People Are Flipping Out: California Is On The Brink Of Collapse And The Panic Is Quickly Spreading Throughout The Nation! Will It Be The Catalyst Of An Impending Market Crash?

Read more at http://investmentwatchblog.com/people-are-flipping-out-california-is-on-the-brink-of-collapse-and-the-panic-is-quickly-spreading-throughout-the-nation-will-it-be-the-catalyst-of-an-impending-market-crash/#JRukzXPyDWSfI6D1.99

Lijkt op meer van hetzelfde, hoge olie prijzen vanwege supply problemen (onderhoud fabrieken, stroomstoring). Was Ca niet al praktisch failliet?

Link naar reactie

Ik hoor de laaste tijd wel veel over computer virussen. Dat is wel een nadeel vroeger zij je gewoon hier is me pasje en now show me the money.. Tegen woordig Zeggen ze sorry we hebben een IT probleem dus je kan niet bij je geld. En het gaat er nog in ook bij de meeste. Ik vraag me af wie er nu nog geld heeft staan bij die toko. Juist nu zou je veel rente moeten krijgen met al die banken die er slecht voorstaan. Ik kijk in ongeloof toe.

Rover

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...