Ga naar inhoud
GENEGEERD

Shit als je echt moet


12gauge

Aanbevolen berichten

nav de chat met assim ;)

we kwamen van emmers tot schijten zeg maar, en daar heb ik een kleine ervaring mee.

 

situatie schets;

3 uur snachts in de winter -5 en er ligt sneeuw, je ligt lekker op bed te slapen

cv staat uit want je gebruikt in de woonkamer en open keuken de houtkachel overdag.

 

je word wakker en je moet kakken tot en met (wie herkend dit niet?)

 

normaal is het sprinten naar de plee, zitten, vegen, klaar en naar bed

tot je plee t niet meer doet (wat mij 3 weken lang overkomen is)

 

dan word je wakker,

snel aankleden

3 deuren van het slot halen, dan lekker door de kou naar de schuur

want daar stond mn emmertje (wie wil er een open beerput in huis?)

sta je daar te knetteren want je plee papier is op

dus weer naar binnen hollen (bijna op je plaat gaand door de sneeuw)

 

hehe je kan, nja niet lekker zitten, dat is dus hurkend mikken

de plasser slaat naar binnen zo koud dat het is

eindelijk klaar

 

dan mag je de emmer eerst gaan legen (HYGIENE is heel belangrijk)

nu kan ik bij mij "zo" het riool in dus ik kon het daar in weggooien

anders in een gat in de grond verder op

emmertje terug de schuur in

 

snel weer naar binnen

alles weer op slot maken

tegen de tijd dat je weer op bed ligt ben je helemaal koud geworden en je bed ook, dan moet je eerst lekker opwarmen voor je weer lekker kan gaan slapen

 

mijn les; de volgende keer dat mn riool er geen zin in het om wat voor reden

gaat ik eerst een houten kist timmeren en er een hele goedkope bril opzetten waar ik gewoon een emmer onder kan schuiven en NORMAAL kan gaan zitten

 

zonder cv met maar 1 warmte bron in huis is prima te leven, hurkend mikken boven een emmer is gewoon klote

het zijn de alledaagse dingen die het niet doen waar je een keer moe van word

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Allemaal geweldige oplossingen die ik hier lees, maar persoonlijk denk ik dat ik de porta pottie afvul en lekker die ga gebruiken, kort, schoon, zonder alteveel stank, snel mn bed weer in.

 

die vloeistoffen heb je ook niet eindeloos, poepen moet je wel tot je dood gaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat ik deed als zwerver als ik lang op 1 plaats was 1 gat graven van 50 cm breed 30 cm breed 2 dikke takken in de grond met 1 y stuk aan de bovenkant daar kwam dan 1 tak over heen

je liet het vallen stuk krant of oud stukje doek 1 schepje zand er over nergens geen last van ook niet in de zomer tijden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan ook kalkpoeder inslaan, zodat je na het schijten effe wat kalkpoeder eroverheen strooit...

 

Of doen zoals je het bij de hond doet... Die legt een drol op een krantje, daarna rol je dat krantje op en pleurt hem ergens... In de natuur is dat onder de grond en in huis in een plastic zakje ofzo in de kliko... :) En als je geen krant hebt, wc-papier is ook voldoende.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik denk dat een Hudo een relatief hygiënische oplossing is. Bovendien kun je het zo luxe maken als je zelf wilt van een gat met twee balken tot een tentje waarin een kist staat met wc-bril. Na een week (of wat korter/langer afhankelijk van het seizoen) gooi het gat dicht en kies je een nieuwe locatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...