Ga naar inhoud
GENEGEERD

Cookies op Preppers.nl

Dr.Prepper
 Share

Recommended Posts

Vanwege nieuwe regelgeving zijn websites verplicht toestemming te vragen voor het gebruik van cookies op hun site. Vandaar dat we nu een alert op de site hebben, die je kan wegklikken als je em wel gezien hebt. En als je het niet met de cookies eens bent, dan moeten we je namens de overheid vragen om dan niet meer op deze site te komen :)

[video=youtube_share;arWJA0jVPAc]

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Cookies zijn over het algemeen erg handig voor jou als gebruiker; bijvoorbeeld de functie "hou mij ingelogd" op het forum, gebruikt cookies. Zonder cookie kan dat niet werken en zou je dus bij elke keer dat je op 't forum komt moeten inloggen, en dat zo op iedere website waar je inlogt.

Het probleem is dat "advertentiemakelaars" een truucje hebben gevonden om die cookies te gebruiken om bij te houden welke sites die die "advertentiemakelaar" als klant heeft, jij allemaal bezoekt. Zo kan bijvoorbeeld google je op elke site waar google ads op staan volgen. Dat is onwenselijk en daarom is deze cookiewet er nu, die dat verbiedt. Het probleem is dat de wet door een stelletje idioten is geschreven die niet willen inzien dat het merendeel van de cookies juist voor een hoop gebruiksgemak zorgen en helemaal niet "evil" zijn.

De paranoia over cookies die er bij een hoop mensen in zit is dus ook echt totaal niet nodig.

Link naar reactie

• 2 years later...
Gast ghostwhiper

ik schop dit topic maar even omhoog.

ik heb een koekjes probleem, de gelezen nieuwe posts blijven ongelezen?

zelfs na hardhandig de koekjes verslinden en op markeer alle berichten als gelezen blijven er posts de status ongelezen behouden???

OS win7

google chrome.

Link naar reactie

ik schop dit topic maar even omhoog.

ik heb een koekjes probleem, de gelezen nieuwe posts blijven ongelezen?

zelfs na hardhandig de koekjes verslinden en op markeer alle berichten als gelezen blijven er posts de status ongelezen behouden???

OS win7

google chrome.

Ik heb dat probleem hier niet (win7 + Chrome).

Heb je uitloggen en opnieuw inloggen geprobeerd?

Link naar reactie

Gast ghostwhiper

@QuickFix dan ben je 3 dagen bezig om überhaupt in te kunnen loggen op het forum.

Ik gebruik ondanks de monopolie positie van Google nog steeds het liefst Chrome.

Snel stabiel en met 32gb ram geheugen denk ik niet dat ik te weinig ruimte heb voor die simpele toepassing :p

Link naar reactie

Gast ghostwhiper

@Raycoupe ik klik mn browser gewoon weg.

Risico dat ze je wachtwoord achterhalen door spyware word daar aanzienlijk mee verkleind ;)

Risico dat een ander met jou pc hier gaat klooien is uiteraard wel theoretisch groter maar dan moeten ze eerst langs mij

Link naar reactie

@Raycoupe ik klik mn browser gewoon weg.

Risico dat ze je wachtwoord achterhalen door spyware word daar aanzienlijk mee verkleind ;)

Risico dat een ander met jou pc hier gaat klooien is uiteraard wel theoretisch groter maar dan moeten ze eerst langs mij

Beter is het om de knop "uitloggen" te gebruiken.

Heb hier wel eens preppers op bezoek gehad die even hun berichtjes op preppers.nl wilde bekijken op mijn PC en ook alleen de browser sloten.

Als ik dan vervolgens het forum open, ben ik meteen aangemeld met hun account.

Dat had ik zo snel niet door en werd erg verwarrend!

Bovendien blijven de cookies dan staan.

Link naar reactie

Gast ghostwhiper

@Raycoupe er komt niemand anders aan mijn pc behalve ik zelf.

Daarnaast hebben ze een van mn vingers nodig om in te loggen icm een wachtwoord.

Ben niet interessant genoeg om de vinger van af te knippen tijdens een verhoor om achter mn password te komen :p

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...