Ga naar inhoud
GENEGEERD

beschikbaar inkomen met 2,8 procent is gekrompen

Rien
 Share

Recommended Posts

Op NU.nl

"Het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) berekende vrijdag dat het beschikbaar inkomen van huishoudens in het tweede kwartaal met 2,8 procent is gekrompen."

Als dat geen alarmbellen laat afgaan!

2.3% in 1 kwartaal, dat is ongeveer 10% op jaarbasis!

Als dit getal correct is, zou het mij niet verbazen als de eerste brood-rellen in nederland dichterbij zijn dan tot nu toe voor mogelijk gehoude.

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

ik denk dat 10 % per jaar zeker real is.vele mensen hebben niet in eens genoeg geld om nog een mand de rekening te betalen.ik hoop dat de boel in stand blijf tot aan de zomer, tot dan ben ik in europa. graag zo ik zie dat het wereld wijd geweldig gaat. maar ja.mijn verhuizing dicht bij latin america kom nu nog beter uit, het gaat vrij goed financiele in dat wereld deeel. daar word ook nog veel echt geproduceerd.

Link naar reactie

Als dat geen alarmbellen laat afgaan!

2.3% in 1 kwartaal, dat is ongeveer 10% op jaarbasis!

Als dit getal correct is, zou het mij niet verbazen als de eerste brood-rellen in nederland dichterbij zijn dan tot nu toe voor mogelijk gehoude.

Klopt dat wel? Ik dacht dat deze cijfers altijd tov hetzelfde kwartaal in voorgaand jaar berekend word.

Neemt niet weg dat het echte percentage volgens mij (gevoelsmatig) meer naar 10% gaat dan onder de 3% blijft.

Link naar reactie

Klopt dat wel? Ik dacht dat deze cijfers altijd tov hetzelfde kwartaal in voorgaand jaar berekend word.

Neemt niet weg dat het echte percentage volgens mij (gevoelsmatig) meer naar 10% gaat dan onder de 3% blijft.

Ah, ja waarschijnlijk is dat bedoelt.

2.8% is echt veel te veel voor kwartaal op kwartaal.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...