Ga naar inhoud
GENEGEERD

Nieuw geld

12gauge
 Share

Recommended Posts

wat mij de laatste tijd HEEL erg opvalt is dat er mega veel nieuwe spaanse euro munten in omloop zijn,

eerst viel het me niet op, maar ik had op een gegeven moment een heleboel glimmende muntjes, bij nader onderzoek blijken ze allemaal spaans van 2012 zijn

iemand anders het nog opgevallen?

het komt niet omdat ik op 1 adres heb gewisseld maar het komt uit de hele benelux en DE

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Admin

Net even de spaarpot van onze dochter op zijn kop gezet. Kwam allemaal muntjes tegen die ik helemaal niet herkende :) Via deze site even gekeken hoe alles eruit zag: http://home.wanadoo.nl/~emailtjes/euro/euromuntenEU.html

Kwam niks raars tegen maar 2 Spaanse muntjes, komt misschien omdat ze al lang in haar spaarpot zitten? Hoe zit het met de (Spaanse) bankbiljetten?

Link naar reactie

Net even de spaarpot van onze dochter op zijn kop gezet. Kwam allemaal muntjes tegen die ik helemaal niet herkende :) Via deze site even gekeken hoe alles eruit zag: http://home.wanadoo.nl/~emailtjes/euro/euromuntenEU.html

Kwam niks raars tegen maar 2 Spaanse muntjes, komt misschien omdat ze al lang in haar spaarpot zitten? Hoe zit het met de (Spaanse) bankbiljetten?

nee het is echt de laatste uhm maand ofzo?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...