Ga naar inhoud
GENEGEERD

Pole Shift, Crustal displacement evidence is here! Vast Plate movement sequence prove

Teotwawki
 Share

Recommended Posts

Toch wel een van de meest interessante threads die ik gelezen heb op GLP....de OP heeft hier heel veel tijd in gestoken....geen conspiracy theories....puur keiharde feiten....http://www.godlikeproductions.com/forum1/message2006376/pg1 degenen die hapklare instant doom brokken willen hebben, kunnen deze beter overslaan....

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Leuke theorie. Zou best wel eens wat in kunnen zitten.

Plate tectonics is natuurlijk al lang een algemeen geaccepteerde theorie, dus echt nieuw is dit niet. Maar het zet wel een aantal ogenschijnlijk niet verwante zaken op een rijtje.

Heeft echter niets met pole-shift of i.d. te maken. Dit kan gemakkelijk op zich staan.

Link naar reactie

• 8 months later...

Toevallig net hierover gehad in een andere draad. @Flow

Wat ook bijzonder is, is dat er soorten zijn zoals de baltimore orioles die nu hun territorium en hun deel van het voedsel komen ophijsen .

Vroeger zagen we die sporadisch. Raar dat die zich nu in onze contreien bevinden , zover noordelijk.

Want die hun broedplaatsen liggen ver van waar wij wonen.

Heeft er iemand een verklaring ?

Groetjes Chin

Mogelijke verklaring vond ik toevallig op het eindspel forum waar een link naar youtube stond. http://youtu.be/nbh9VI2PL0I

Nu was het mij al opgevallen dat de zon en venus ergens anders staan. Gisteravond nog om half 12 stond Venus in het noord noord westen. Ongeveer drie cm meer naar rechts dan normaal als je een foto zou maken vanuit mijn park.

Ik woon hier al 25 jaar en Venus hoort niet zo ver naar het noorden. Ook de zon gaat meer noordelijk onder. Ik ben meestal erg nuchter over dit soort dingen maar de nachtelijke hemel is wel veranderd.

Ook overdag in mijn achtertuin. Normaliter komt er vanaf drie uur 's middags schaduw in mijn tuin. Nu later.

Een poolverschuiving zou een verklaring kunnen zijn. Als de noordpool naar siberie gaat dan komt noord amerika zuidelijker te liggen.

Zou ook kunnen verklaring waarom het de laatste tijd zo warm is in Groenland.

Meer ervaringen??

Link naar reactie

Als de hele aardkorst ook maar 1 graad zou verplaatsen dan zit je tegen een globale aardbeving van minimaal 10 (maar waarschijnlijk naar de 12 toe) op de schaal van Richter te kijken. Een 12 is genoeg energie om de volledige korst te laten koken...

De magnetische polen kunnen verschuiven (en doen dat al heel lang en met soms flinke snelheden), maar de as waarop de aarde draait, verandert niet, dat zou 't einde van al 't leven op aarde betekenen.

Link naar reactie

Toevallig net hierover gehad in een andere draad. @Flow

Meer ervaringen??

Dit is ook toevallig!

Al een paar dagen valt het mij op dat als ik 's avonds laat ,zo rond 23.30 naar buiten kijk richting de kust,

het nog steeds niet donker is, waarbij ik ook een oranje gloed aan de horizon zie.

Mijn vrouw en vrienden verklaarde mij voor gek toen ik zei dat het mogelijk aan het verschuiven van de polen ligt.

Link naar reactie

@OBLrien

Ik drink geen alcohol en wiet weet ik niet eens waar te kopen.

Kijk dan zelf eens waar Venus nu staat.

Die staat precies waar die hoort te staan.

Waarschijnlijk wordt je verwarring veroorzaakt omdat het het nu bijna de langste dag van het jaar is.

De zon en planeten staan daardoor op hun maximaal noordelijkste positie.

Link naar reactie

http://edition.cnn.com/2011/WORLD/asiapcf/03/12/japan.earthquake.tsunami.earth/index.html

Zeker weten obl? Of blijf je vast houden je feestverhaal conclusie?

uit jouw link:

Reports from the National Institute of Geophysics and Volcanology in Italy estimated the 8.9-magnitude quake shifted the planet on its axis by nearly 4 inches (10 centimeters).

Das niet heel veel, toch?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...