Ga naar inhoud
GENEGEERD

Onderhoud 3 okt 2012 (server upgrade)

Dr.Prepper
 Share

Recommended Posts

Beste preppers, vanmorgen lag het forum eruit, als gevolg van een upgrade van de hostingomgeving (voor de nerds onder ons: upgrade naar php 5.3) die op zich goed verliep maar wel een conflictje gaf tussen het forum en de 'gewone' (Wordpress) site op http://preppers.nl.

Inmiddels is dit weer opgelost, maar ik wil jullie wel vragen alert te zijn of er dingen zijn die onverhoopt opeens niet meer werken sinds vandaag. Die kunnen namelijk ook met die upgrade te maken hebben. Kom je iets tegen, post het hier. Dan gaan we daar aan werken!

Dank & excuus voor het ongemak. Zeg eens eerlijk, wie dacht dat de SHTF was uitgebroken? ;) Nou ik wel, als opeens je forum eruit ligt, is dat toch even schrikken ...

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Godkolere zeg, dikke toestanden hier....vanmorgen geen preppers.nl, ik in de stealth paranoia modus. Deur gebarricadeerd, zusters overstuur, dokter probeerde met me te praten en vroeg zich af of er geen 'speciale dokter' met mij mocht komen praten. Ik niet gek, dus nee. Ik zei nog dat ze boerenkool zaad en een katadyn moesten hebben. De dokter begon te praten over haldol en valium. Ik niet gek natuurlijk, dus onderhandelen. Kwam er vanmiddag achter dat het forum gewoon kortdurend beetje raar deed...barricade opgeheven, gesprek met dokter, uitleg, we zijn weer vrienden geloof ik....rare jasjes met mouwen op de rug. Ik heb een potlood tussen mijn tanden en een oude pc bemachtigd! Wie o wie dit leest, kom me halen aub, ik zit op de gesloten afdeling van de psychiatrie op de kamer van de secretaresse, shit, ze roepen me, ik ga snel doen of er niks aan de hand is! Amc, afd psychiatrie neem alsjebl

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...