Ga naar inhoud
GENEGEERD

Van Mastrigt in Rotterdam

TyrionLannister
 Share

Recommended Posts

Vandaag bij deze zaak geweest, een nette zaak die een aardige collectie goud en zilver hebben. Ze hebben niet altijd alles op voorraad maar grote voordeel is dat het een gewone winkel waar je zo binnen kan lopen is hoef je geen afhaalkosten te betalen zoals bij andere zaken waar je alleen op afspraak langs kan komen.

Het is ook een goed adres voor kluizen, geldkisten, goudtestsetjes, etc.

Vooral interessant voor degenen die in de regio Rotterdam wonen.

http://www.coins-stamps-rotterdam.nl/

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

De prijzen worden volgens mij niet actueel bijgehouden op de site, de actuele prijzen staan in een PDF bestand bij Downloads.

Vandaag een Zilveren Polar Bear gekocht voor 35,40 euro. Van de Royal Canadian Mint. Vergelijkbaar met de Silver Maple Leaf. Er zijn slechts 250.000 van geslagen dus dat zal de prijs beinvloed hebben (van de 2011 Maple Leaf zijn er volgens Wikipedia 23 mljoen geslagen) . Voor mij toch goedkoper dan bij Doijer Kalf (waar een Maple Leaf 31,07 euro per stuk kost) want daar betaal je 10 euro ook als je wil afhalen.

Ze hebben ook veel spul wat niet op de website staat, ze krijgen geregeld dingen binnen van particulieren die hun goud en/of zilver verkopen. De eigenaar zei dat hij eens in de zoveel tijd een lading Maple Leafs bestelt en deze niet altijd in voorraad heeft.

Link naar reactie

Overigens de dagprijs van een American Silver Eagle was gisteren 35.54 euro (van de verkoop & inkoop prijslijst die ik van ze kreeg). Dus geen 43,75.euro dat moet een oude prijs zijn. Hun website is inderdaad niet hun sterkste punt, maar het is verder een prima zaak, misschien niet de goedkoopste maar ik kan gewoon over de counter kopen zonder extra kosten dus ik zal er vaker langs komen.

Link naar reactie

Ik snap het, zonde dat de website zo slecht is want het heeft mij er destijds van weerhouden om te gaan. Ik heb mijn geld elders besteed, maar dan nog zijn ze duur, maar als je een enkele munt koopt niet natuurlijk want dan is verzendkosten een groot deel van het totaalbedrag.

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

Link naar reactie

T is natuurlijk goedkoper om een webwinkel te runnen dan een bakstenen-en-cement-winkel, waar je voortdurend personeel in hebt rondlopen om de klant te helpen, huur en allerlei lasten betaalt (precariorecht, gemeentebelastingen etc.)

Maar het ontbreken van verzendkosten maakt het voor mij aantrekkelijker dan een webwinkel aangezien ik er toch geregeld in de buurt ben. :)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...