Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Sorry dat ik het meld maar de reacties onder dat artikel zijn hilarisch!

Greener

Omdat toch niemand Engels spreekt en ze veeels te grappig zijn om te laten verdwijnen....

david92

david92's picture

my friend's mother makes $82 every hour on the computer. She has been out of work for five months but last month her paycheck was $15988 just working on the computer for a few hours. Go to this web site and read more http://zapit.nu/cashHedge

Login or register to post comments

Mon, 10/01/2012 - 10:46 | 2845006 Mr Lennon Hendrix

Mr Lennon Hendrix's picture

DON'T FEED THE TROLLS!

Mon, 10/01/2012 - 10:53 | 2845039 nodhannum

nodhannum's picture

Maybe the troll can email his work at home scan to the Iranians as they might just bite?

Mon, 10/01/2012 - 10:55 | 2845046 francis_sawyer

francis_sawyer's picture

My friends mom makes 82 Rials an hour trolling websites...

Mon, 10/01/2012 - 11:27 | 2845183 aint no fortuna...

aint no fortunate son's picture

my friend's mom makes $200 for a 15 minute blowjob trolling biker bars

Mon, 10/01/2012 - 11:39 | 2845241 MillionDollarBogus_

MillionDollarBogus_'s picture

I don't have any friends...

Mon, 10/01/2012 - 12:25 | 2845383 aint no fortuna...

aint no fortunate son's picture

maybe you should get in shape, do a little yoga stretches and learn how to self-suck

Mon, 10/01/2012 - 12:33 | 2845412 machineh

machineh's picture

Hey, MY friend's mom makes 82 shekels an hour posting pro-Israel hasbara in forums.

Support the 'civilized man' and get paid good for doing good! /sarc

Mon, 10/01/2012 - 10:48 | 2845018 The Shootist

The Shootist's picture

Fuck off douche!

Mon, 10/01/2012 - 10:49 | 2845021 urbanelf

urbanelf's picture

Your friend's mother makes $82 every hour on my penis.

Mon, 10/01/2012 - 10:53 | 2845038 malikai

malikai's picture

The best answer was the dude who said this a while back: Your friend's mom may make $82/hr, but your mom works for free."

Mon, 10/01/2012 - 11:13 | 2845106 Monedas

Monedas's picture

She's overpaid .... we've seen your penis !

Mon, 10/01/2012 - 11:03 | 2845077 teahouse

teahouse's picture

dude...are you bullshiting the bullshitters???

Mon, 10/01/2012 - 12:19 | 2845357 Induced Coma

Induced Coma's picture

In 2007, this job paid $8.20 an hour, but due to rising inflation - wages have improved 10-fold. #winning. Who said QE was all bad?

IC

Mon, 10/01/2012 - 14:45 | 2846066 MeBizarro

MeBizarro's picture

my friend's mother makes $82 every hour on the computer (shoving weird things into her orifices to total strangers).

Fixed.

Mon, 10/01/2012 - 10:44 | 2844993 fuu

fuu's picture

Bullish for the Iranian Misery Index.

Mon, 10/01/2012 - 10:46 | 2845008 Careless Whisper

Careless Whisper's picture

The Careless Whisper Morning News Update & Threadjacking

Candidates Agree: "Dancing With The Stars" Audience Could Determine Election

http://www.nytimes.com/2012/10/01/us/politics/political-ads-flood-dancing-with-the-stars.html?hp

Ok maar weer even down to earth.

Stel dat het brood, je aardappelen, groente, melk, enz elke maand TWEE maal zo duur wordt.

Dan bem je binnen een paar maanden je volledige inkomen kwijt aan voedsel, de maand erna eet je verder niks anders dan de basics, de maand daarna hebben we, de niet preppers, honger, de maand daarna................

Prep ze, en hou in de gaten wat er in Iran met de gewone man gebeurt de komende maanden, kan een leerzaam proces zijn,

Kans

Ik denk trouwens niet dat er hyperinflatie komt TENZIJ er een compleet gebrek aan vertrouwen in de euro komt (hyperinflatie is het gevolg van een compleet gebrek aan vertrouwen in een munteenheid). Voor dat dat gebeurt zal echter waarschijnlijk de euro worden opgeheven. Ik denk dat er wel hoge inflatie komt (double digit). Dat is net zo desastreus maar het duurt wat langer.

Ik persoonlijk vind "een compleet gebrek aan vertrouwen in de euro" vrij positief...

Ik heb namelijk ook al geen vertrouwen in:

Onze huidige en toekomstige regering

De huidige en toekomstige Europese bestuurders

De financiele instellingen

Zo'n 70% van de mensen om me heen, ik moet echt moeite doen om daar niet 99% van te maken:(

Een mogelijke oplossing van de problemen die we nu hebben

Dat mijn sexleven binnenkort een enorme boost krijgt, hmm laat ik nu maar stoppen...

Gelukkig hebben we preppers.nl dat houd me op de been :cool:

Grt

Kans

Tsja, jouw sexleven....stort dat in als de meisjes van plezier duurder worden?:p

Ergens anders hadden we het al over bijna DRIE PROCENT MINDER KOOP KRACHT IN ÉÉN KWARTAAL, dus....gaat niet goed. Sowieso is de te verwachten groei voor de euro zone voor laatste kwartaal en voor heel 2013 ook al naar beneden geschroefd. Plus al die leuke kapitaal injecties van de ECB....tis gewoon kut. Ik weet het, het betaamd een keurig persoon niet dit te zeggen, maar het is nou eenmaal zo. Klote, shit, dikke stront, you name it. En de mestkar balanceert op een smal touwtje boven een giga blower.

Ik denk trouwens niet dat er hyperinflatie komt TENZIJ er een compleet gebrek aan vertrouwen in de euro komt (hyperinflatie is het gevolg van een compleet gebrek aan vertrouwen in een munteenheid). Voor dat dat gebeurt zal echter waarschijnlijk de euro worden opgeheven. Ik denk dat er wel hoge inflatie komt (double digit). Dat is net zo desastreus maar het duurt wat langer.

Kortom, lekker doorgaan met preppen, leren koken met basics en je voorraadkast verdubbelen.

Persoonlijk denk ik overigens wel dat we te maken zullen krijgen met hyperinflatie. En het idee beangstigd me behoorlijk omdat ik maar zeer moeilijk kan overzien wat de gevolgen zullen zijn voor ons gezin.

Venz, was het maar waar :rolleyes:

Ondertussen probeert Iran, heeft het nog nut om te waarschuwen dat een kat in het nauw rare sprongen kan maken?, Met absurde ideeen eea te keren.

Ze hebben de valutahandelaren een gewenste koers verhouding opgelegd tussen de dollar en de lokale munt, om de inflatie kleiner te maken....

Ja en nu worden er dus geen dollars verhandeld, het is zoiets als de bakker vertellen dat de ingrediente van zijn brood dan wel 10 euro kosten maar dat hij het toch moet verkopen voor twee euro, hoeveel bakkers denk je dat er open blijven?

Wat is next ?

Grt

Kans

• 3 months later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...