Ga naar inhoud
GENEGEERD

Survival


STEVRI

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
3 uren geleden, STEVRI zei:

ik ben op onderzoek, ik wil weten hoe je een shelter maakt, hoe je een ingang kan maken die ongezien blijft, hoe de bouw van een shelter ongezien kan blijven, hoe ik aan eten kom, enz.

 

@STEVRI,

 

Je bent op onderzoek zeg je ? Maar gezien alle vragen die je hier onder de diverse onderwerpen stelt,

lijkt het er meer op dat je eigenlijk op zoek bent naar kant& klare antwoorden/oplossingen....😎

 

Heb je zelf al over eea nagedacht ?

Misschien kan je dan je zelfbedachte oplossingen hier ook es voorleggen ?

Wellicht kijkt en denkt dan wel iemand graag met je mee.

 

ALVAST BEDANKT

 

Ps. En Youtube helpt je vaak ook een eind op weg.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Mod: aangezien ik al niet snap wat een link naar bunkers doet onder een vraag over transport en de hele discussie die daarop volgde met de nodige onrespectvolle opmerkingen, heb ik alles vanaf de bunkerlink verwijderd (er is een rapporteer knop bedoeld voor het overtreden van de regels, niet om opmerkingen te rapporteren waar je het niet eens bent of de humor niet van snapt, heb je het idee dat informatie niet klopt, zeg het dan, en maak vooral gebruik van de dislike knop. Daar is hij voor)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...