Ga naar inhoud
GENEGEERD

Mijn oude kampeerkist


shooter

Aanbevolen berichten

Ik heb vandaag mijn oude kampeerkist weer eens opengemaakt, kijken of alles nog niet beschimmeld was (was al jaren niet meer gebruikt) ...

Tot mijn verbazing rook het alleen een beetje muf maar nergens schimmel en alles zag er ok uit.

 

In de kist zat ook een plastic tas met daarin een aantal zakken Raven gevriesdroogd voer, een paar blikjes unox leverpastei, pakjes Bever hardkecks en een zak Globetrotter trekkingfood.

Alles had THT van 1990 of 1992 ...

Ik heb alvast een blikje leverpatei geopend, zag er perfect uit, textuur was ok en het smaakt en ruikt nog prima, ik durf ze wel op te eten dus.

Pakje vacuum hardkecks geopend ... muf, alle pakjes weggegooid.

 

Binnenkort zal ik de voedselzakken eens proberen, jullie horen dat dan nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Oh lieve hemel! Dr. Prepper heeft me net een hartaanval bezorgd.

Shooter zei 1990-1992 en toen dacht ik "dat is nog niet zo lang geleden" maar toen zei Dr. Prepper 20 jaar en realiseerde ik me ineens: ik ben stokoud.

 

Lol, sorry ;) Ik heb vooral last van het stokoud-syndroom als ik zie hoe oud helden uit m'n jeugd inmiddels zijn (George Michael, Kelly LeBrock, Luke Skywalker, River Phoenix, etc.) ... zucht ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...