Ga naar inhoud
GENEGEERD

Hallo wil je een 1 troy ounce gouden Maple Leaf kopen voor 20 dollar?

TyrionLannister
 Share

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

haha ik wist dat jij ging reageren :p Maar zonder gekheid, ik meende het wel. Ik ben werkelijk verbaasd door het gebrek aan algemene kennis bij veel Amerikanen. Ik denk dat dit ook komt door het eenzijdige aanbod van kennis op school en via de media, maar misschien zie ik dat wel fout. Overigens denk ik dat hij juist niet dom is met jou, maar das een ander verhaal :D

Link naar reactie

haha ik wist dat jij ging reageren :p Maar zonder gekheid, ik meende het wel. Ik ben werkelijk verbaasd door het gebrek aan algemene kennis bij veel Amerikanen. Ik denk dat dit ook komt door het eenzijdige aanbod van kennis op school en via de media, maar misschien zie ik dat wel fout. Overigens denk ik dat hij juist niet dom is met jou, maar das een ander verhaal :D
Je bent daar heel juist in de domheid druipt er soms af tunnel vision zonder weerga. En telkens weer komt dat geloof erbij, wordt je doodziek van. Kijk maar is terug naar wanneer ze de zoveelste oorlog begonnen, die jeugd staat te springen om als kanonnenvlees gebruikt te worden. Gelukkig is dit laatste nu wat aan het keren daar ze ook beginnen door te hebben dat Sam er niet is voor hun als ze getraumatiseerd terug keren. Hoorde deze morgen nog dat er duizenden vets in de bergen wonen ( Zonder de nodige middelen) omdat ze niet meer kunnen gewoon worden aan een normaal leven. Het is een raar volkje.
Link naar reactie

Dit valt in de categorie: fiets kopen voor 5 euro? gouden ketting kopen voor 2,50? Rolex voor 10 euro? Natuurlijk reageer je niet als je op straat iets aangeboden krijgt wat niet kan kloppen. Gouden munt voor 25 euro? Ja hoor! Zal wel nep zijn.
Ach Kaat mensen zijn raar weet je nog dingens en Hauspie ( noemt dat zo?) Ze zagen het licht en zouden rijk zijn voor de volgende zonsopgang. De zon ging onder en kwam terug op en de mensen die zo graag rijkdom zochten bleven dom en enkele euro's minder achter.
Link naar reactie

Dit valt in de categorie: fiets kopen voor 5 euro? gouden ketting kopen voor 2,50? Rolex voor 10 euro? Natuurlijk reageer je niet als je op straat iets aangeboden krijgt wat niet kan kloppen. Gouden munt voor 25 euro? Ja hoor! Zal wel nep zijn.

Hij biedt zelfs aan om naar de bullion dealer te gaan om te checken of deze van echt goud is. Ik zou nieuwsgierig genoeg zijn om hem te kopen na de controle.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...