Ga naar inhoud
GENEGEERD

The Bear Grylls Survival Academy


Dr.Prepper

Aanbevolen berichten

Ik kreeg vandaag een berichtje van Bear Grylls (okee, en zijn 854.511 andere followers ook ;)) dat vandaag zijn Bear Grylls Survival Academy van start gaat. Okee, ik weet dat de meningen over BG op het forum verdeeld zijn, maar ik vind hem top! (ja maar snap ook heus wel dat op tv niet alles echt is, maar toch)

 

Learn the ultimate in self-rescue skills from the world’s most recognized face of survival and outdoor adventure. This is a rare chance for a lucky few outdoor enthusiasts from around the globe to be taught Bear’s extreme survival techniques on ‘the most challenging but empowering survival course on the planet.’ Aldus http://beargryllssurvivalacademy.com/

 

 

Wie doet er mee? :) haha ik vrees dat ik het max 3 minuten uit hou ...

 

http://beargryllssurvivalacademy.com/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
De meeste technieken beheers ik wel, maar heb moeite met de MRE van Bear maar wil dit dolgraag leren voor een SHTF situatie, wie kan mij dit voor een zacht prijsje leren? Deze techniek dus, wil ik dolgraag leren

 

 

Tom, bied jij nu serieus geld aan om wormen, maden en andere enge dingen in je mond te leren stoppen? Volgens mij kun je dat gewoon zelf doen en je geld in je zak houden.Overigens zou ik het nooit eten, er zijn grenzen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

eh , ik geef wel een cursus verotten brood, zelfstaandig bevegede kaas, maden,kakkelak ed eten.bij uit kotsen weer na binnen werken.

voor de special prijs van 500 euro voor een week end. er zal buiten geslapen worden in oude vodden en vuilniszakken.

real suvivalist shit.

trouwens ik heb ook een canades boek, how to shit in the wood.erg lerzaam

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ga nu waarschijnlijk een hele domme vraag stellen.. maar besmeting waarvan.. gele sneeuw kun je niet eten.. dat weet iedereen.

 

het ga over long term buiten kamp in the sneuw, dus ook je eten bewaar je erin en de graaf gaten om in te slapen. ontlastting woord ook gas en door de poreuze sneuw kun je bacteria ed in het sneuw krijgt. ze smelt ook de sneuw om te drinken. het zijn wel enorm stoere vrouwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

eh , ik geef wel een cursus verotten brood, zelfstaandig bevegede kaas, maden,kakkelak ed eten.bij uit kotsen weer na binnen werken.

voor de special prijs van 500 euro voor een week end. er zal buiten geslapen worden in oude vodden en vuilniszakken.

real suvivalist shit.

trouwens ik heb ook een canades boek, how to shit in the wood.erg lerzaam

 

Ik bied dit weekend aan voor nog geen 200 euro als je samen komt nu vandaag!:500 euro. Haha

 

Edit: Sorry word melig van dit soort bedragen voor onzin. Vooral gericht op de bg cursus overigens

 

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...