Ga naar inhoud
GENEGEERD

voorbereid op een oorlog, training, cursus, special forces, skills, ehbo


Sterredag

Aanbevolen berichten

https://weesvoorbereid.nl/voorbereiden-op-oorlog/?

 

 

Het klinkt interessant, natuurlijk onmogelijk om hier al een oordeel over te hebben. Maar heb me iig ingeschreven voor de nieuwsbrief om op de hoogte gehouden te worden.

Ben wel benieuwd wat voor een bedrag ze hieraan gekoppeld hebben.

Ze hebben (natuurlijk) wel een gratis te downloaden ebook)

 

  • Leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ik vond het vooral interessant dat de reviews over de cursus al geschreven zijn, zonder dat de cursus al gegeven wordt...

Dat gezegd hebbende, wil ik niks afdoen aan de kunde en ervaring die Derek hoogstwaarschijnlijk heeft mbt zijn professionele carrière.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had me aangemeld voor de nieuwsbrief en ik moet zeggen,Derek van "Wees Voorbereid" pakt het serieus en keurig aan.

Als je nog geen prepper bent,dan maakt hij er wel een van je 😁!

 

Best sympathiek dat hij op voorhand best veel tips en info geeft.

Zelfs al ga je geen cursus van hem afnemen,dan kan een niet-prepper het nodige van zijn info leren.

 

Natuurlijk snap ik dat zijn initiatief commercieel bedoeld is, maar hij heeft voorbereid zijn serieus in het vaandel staan,volgens mij.

En dat zie ik maar graag !!

 

  • Leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 maanden later...

Dit zag er heel interessant uit en heb de link gevolgd om zijn nieuwsbrief te volgen. Toen zag ik dat de online training cursus live is! Als die net zo goed is als de nieuwsbrief dan ga ik daar zeker eens voor zitten… ben wel benieuwd. Echt eindelijk iemand die duidelijk kan beredeneren waarom het nodig is wat wij doen en ik weet nu precies waar ik aan moet denken om alle basissen af te vinken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-12-2022 om 00:45, Gast zei:

Ik vond het vooral interessant dat de reviews over de cursus al geschreven zijn, zonder dat de cursus al gegeven wordt...

Dat gezegd hebbende, wil ik niks afdoen aan de kunde en ervaring die Derek hoogstwaarschijnlijk heeft mbt zijn professionele carrière.

Ik zag dat hij al een heleboel mensen heeft opgeleid… wellicht is dat de reden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...