Ga naar inhoud
GENEGEERD

Hoe denkt Nederland over de economie ?

Kans
 Share

Recommended Posts

Van nu.nl:

De helft van de bevolking denkt dat de economie niet verder zal verslechteren.

Kwart denkt dat ze zelf er op achteruit zal gaan.

Tja wat wil je als je moet zoeken naar de realiteit ?

Wanneer komen er eens onafhankelijke journalisten in NL die hun mond durven open te doen ?

Prep ze,

Kans

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ik ben er zeer zeker van dat onze economie verder gaat verslechteren.

Als ik alleen maar kijk naar mijn eigen portemonnee dan weet ik meer als genoeg!

Alles word in 2013 duurder sterker nog de prijzen gaan flink omhoog

Zoals de Zorgverzekering €100,- per jaar meer en het eigen risico van € 220,- naar € 350,- per jaar!

BTW met 2% omhoog energie prijzen stijgen in 2013 ongeveer 8% en dat zijn nog maar enkele voorbeelden.

Dus tja inderdaad prep ze!!

Link naar reactie

J.L. Nurse: "Ik ben er zeer zeker van dat onze economie verder gaat verslechteren." Dat is knap van je, dat je dat ziet! Ken je die beelden van een gebouw dat net is opgeblazen? Het hangt nog eventjes in de lucht voordat het onvermijdelijk aan poeier gaat. J.L. Nurse zou dan zeggen: "Ik ben er zeker van dat de bouwkundige toestand van dit gebouw verder gaat verslechteren". Onze economie is een onvermijdelijk instortend piramidespel.

Ik mag je wel even plagen he J.L. Nurse. Je bent in je opleiding vast wel geslaagd voor het vak omgaan met rot jochies als DB :D

Link naar reactie

het kan slechter en het wordt ook nog wel slechter, we zitten nog lang niet op de bodem van deze put.

Mijn lieve moeder vroeg mij onlangs: waarom haal je zoveel boodschappen en houd je niet wat geld op de bank voor een noodgeval?

daarop antwoorde ik:

ik laat zo min mogelijk geld op de bank staan, omdat er geen reden is om het erop te laten staan. Vroeger kreeg men rente voor het geld wat je erop liet staan, tegenwoordig betaal je maandelijks het 10voudige aan de bank om gebruik te mogen maken van een pas.

Als de banken in de problemen komen, dan komt er een opname stop, dat betekend dat jij, ik en de rest van nederland niet meer bij ons eigen geld komen.

Waar ga jij dan van leven?? ik heb genoeg eten en drinken om dan een paar maanden te leven. Als er een opname stop is, wordt dan nog je gas water en licht betaald? ik weet het niet, maar ik gok op niet. kortom je wordt afgesloten.

Ik heb liever voor 1000 euro eten, drinken en preps in mijn huis dan 10.000 euro vast op mijn bankrekening, want als de euro valt dan vallen dan ook de banken en met de banken ook ons geld. En het is niet of de euro valt maar wanneer.

Daarom is mijn Preppermotto: Eten en drinken zijn lang houdbaar, maar de euro niet.

Link naar reactie

J.L. Nurse zou dan zeggen: "Ik ben er zeker van dat de bouwkundige toestand van dit gebouw verder gaat verslechteren".

Ik mag je wel even plagen he J.L. Nurse. Je bent in je opleiding vast wel geslaagd voor het vak omgaan met rot jochies als DB :D

Nee hoor ik zou zeggen: tering wat een puinzooi!:p

En ja DB je mag me gerust plagen!

Ik steek gelukkig niet mijn kop in het zand, zoals velen onder ons wel doen!

Link naar reactie

Inderdaad zeer belangrijk die zonnebril Kans. Wij hadden vroeger in dienst een "Zakboek voor de troepencommandant". Bijgenaamd: "Troep boek voor de zakkencommandant". Daar stond in wat je moest doen als er een atoombom viel. "Registreer de flits-knal tijd en zet je zonnebril op". Dit is geen grap, het stond er echt!

Link naar reactie

Inderdaad zeer belangrijk die zonnebril Kans. Wij hadden vroeger in dienst een "Zakboek voor de troepencommandant". Bijgenaamd: "Troep boek voor de zakkencommandant". Daar stond in wat je moest doen als er een atoombom viel. "Registreer de flits-knal tijd en zet je zonnebril op". Dit is geen grap, het stond er echt!

Was denk een typefout, moest aluminiumhoedje zijn :cool:

Grt

Kans

Link naar reactie

Van nu.nl:

De helft van de bevolking denkt dat de economie niet verder zal verslechteren.

Kwart denkt dat ze zelf er op achteruit zal gaan.

Tja wat wil je als je moet zoeken naar de realiteit ?

Wanneer komen er eens onafhankelijke journalisten in NL die hun mond durven open te doen ?

Prep ze,

Kans

Lees ook vooral de commentaren op dit soort artikelen op nu.nl Ik sta elke keer weer versteld van het aantal mensen dat echt denkt dat negeren en consumeren de oplossing is.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...