Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

prepperpappa

2x zorgelijk iran israel

Recommended Posts

Het is dubbel zorgelijk dat Israel waarschuwd voor de nucleaire bom die Iran volgend jaar zou kunnen maken.

Ten eerste omdat Iran dan dus een nucleaire bom heeft.

Ten tweede omdat Israel al vaker heeft gezegd militair te zullen ingrijpen als 'het westen'niks doet.

Beide scenario's zullen niet best zijn en een chaos veroorzaken.

http://www.gelderlander.nl/nieuws/algemeen/buitenland/11777177/Netanyahu-de-wereld-moet-Iran-een-grens-stellen.ece

Deze post delen

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!

Iran met een nuke zit ik niet zo mee kunnen ze zich tenminste verdedigen tegen de grote satan. Israel moet al jaren een toontje lager zingen en zich terugtrekken achter de afgesproken grenzen.

Deze post delen

Iran met een nuke zit ik niet zo mee kunnen ze zich tenminste verdedigen tegen de grote satan. Israel moet al jaren een toontje lager zingen en zich terugtrekken achter de afgesproken grenzen.

Ehm wie is de grote satan?

Deze post delen

Elke vorm van veel macht geconcentreerd bij een te kleine groep is onwenselijk, dus ja zilver heeft een punt.

Kernenergie maar zeker kernwapens is een gevalletje teveel kennis te weinig wijsheid!

Grt

Kans

Deze post delen

Toen ik gisteren het journaal zag met Benjamin Netanyahu die voor de VN met een plaatje van een bom en aan het tekenen erop dacht ik meteen aan 2 dingen. Ze zullen ingrijpen met of zonder hulp. Kreeg een behoorlijke " deja vu " toen Colin Powell voor de VN zijn verhaal stond te doen en daarna ze Irak aanvielen met de coalition of the Willing (inclusief) Nederland. En wat voor ellende heeft dit tot op de dag veroorzaakt zeg.

Deze post delen

Het westerse (America/UK/Europa/Israel) militair industriele bankiers rijk, dit is toevallig ook de vijand van preppers.

Dit is mijns inziens geen reden om te juichen als andere landen/groepen dezelfde tactieken willen toepassen. Ook al vind ik het zonde van het geld, als Iran kernenergie of wapens wil ontwikkelen dan moet dat kunnen. Niet om zich te verdedigen 'tegen de grote satan' maar omdat ze zelf moeten weten wat ze doen op eigen grondgebied.

Deze post delen

jullie vergeten ook nog syrie, dat land zit er precies tussen en zij hebben behalve steun van rusland, china en iran ook nog een behoorlijk arsenaal aan chemische wapens. Dat is onder andere de reden waarom de VN nog niet heeft ingegrepen.

Deze post delen

Gast jolanda

iets van VS voor vergelding 9/11 in 6 jaar zeven landen .................Iran is het last op het verlang lijstje

alleen is het 10 jaren geworden

Deze post delen

Al met al zorgwekkend.

Nou vind ik niet dat omdat ik in de EU woon dus bij Satan hoor... (als er mensen zijn die dat wel vinden moeten ze denk ik niet in de EU komen wonen)

Ik denk wel dat Israel dit als een soort proefballon opgooit en kijkt wat de reacties zijn want ze willen wel degelijk al een tijdje militair ingrijpen maar wachten een moment af waarbij ze wat meer steun kunnen verwachten.

Als dat gebeurd zijn rellen en ofaanslagen binnen Europa best waarschijnlijk.

Deze post delen

Het westerse (America/UK/Europa/Israel) militair industriele bankiers rijk, dit is toevallig ook de vijand van preppers.

Nou, niet van mij hoor !! :mad:

Deze post delen

Ik zie een stelletje totaal demente religiegekken met een atoomwapen eigenlijk meer als vijand.

De joden bedoel je? Ze krijgen 2800 goy slaven per persoon als de messias komt. En HELP ZE HEBBEN AL honderden atoomwapens zonder internationale controle.

Laat je niet tegen elkaar uitspelen door de relinuts mensen.

Deze post delen

iets van VS voor vergelding 9/11 in 6 jaar zeven landen .................Iran is het last op het verlang lijstje

alleen is het 10 jaren geworden

10 tegen 1 is 9/11 door de VS zelf uitgevoerd als "false flag" om "resource wars" te beginnen in het Midden Oosten. Er kleven teveel vraagtekens aan het officiele 9/11 verhaal.

Zie dit stukje uit een aflevering van een serie die in maart 2001 werd uitgezonden, waarin de besturing van een vliegtuig van afstand werd overgenomen door een criminele factie binnen de Amerikaanse regering en richting World Trade Center werd gestuurd:

http://www.youtube.com/watch?v=z3WW6eoLcLI

In de serie werd het verijdeld maar 6 maanden na uitzending van deze aflevering gebeurde het echt.

Deze post delen

10 tegen 1 is 9/11 door de VS zelf uitgevoerd als "false flag" om "resource wars" te beginnen in het Midden Oosten. Er kleven teveel vraagtekens aan het officiele 9/11 verhaal.

Zie dit stukje uit een aflevering van een serie die in maart 2001 werd uitgezonden, waarin de besturing van een vliegtuig van afstand werd overgenomen door een criminele factie binnen de Amerikaanse regering en richting World Trade Center werd gestuurd:

http://www.youtube.com/watch?v=z3WW6eoLcLI

In de serie werd het verijdeld maar 6 maanden na uitzending van deze aflevering gebeurde het echt.

Nee he, alweer Conspiracy ... schei toch uit met die onzin ...

Deze post delen

Inderdaad, want alles wat de overheid zegt klopt altijd.

Deze post delen

Misschien kun je beter eerst wat meer onderzoek doen voordat je dit als onzin gaat bestempelen. Als je dit soort dingen gaat roepen, denk ik dat Zilver helemaal gelijk heeft en dat je niet doorhebt hoe het werkelijk zit.

Deze post delen

Misschien kun je beter eerst wat meer onderzoek doen voordat je dit als onzin gaat bestempelen. Als je dit soort dingen gaat roepen, denk ik dat Zilver helemaal gelijk heeft en dat je niet doorhebt hoe het werkelijk zit.

Gelukkig maar dan dat jullie het wel doorhebben, dan is er tenminste nog een groep die ertegen kan vechten en 'ze' aan de schandpaal kunnen nagelen ...

Deze post delen

Gelukkig maar dan dat jullie het wel doorhebben, dan is er tenminste nog een groep die ertegen kan vechten en 'ze' aan de schandpaal kunnen nagelen ...

Wellicht kun je ipv moddergooien je mening verkondigen?

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...