Ga naar inhoud
GENEGEERD

Gasfles en gasstel


vaidya

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Hoi, ik zoek iemand die verstand heeft van koken op gas. Ik ben op zoek naar een gasstel igv uitval van het gas. Ik zit te denken aan een gasstel waar een grote gasfles op kan worden aangesloten. Ik zag laatst een mooi camping stelletje, maar daar kon alleen een gasflesje van maximaal 500 gram op! Het is de bedoeling dat ik een grote gasfles kan aansluiten. The bigger the better. Iemand suggssties?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het moet een  aansuiting hebben die je op een propaan/buttaan gasfles kan draaien. Je kan ze makkelijk herkennen aan de (meestal blauwe) vliegende schotel-vormige drukregelaar op de slang

 

https://www.google.com/search?q=butaan+drukregelaar+slang&client=opera-gx&hs=1Wg&sxsrf=ALiCzsa96swO2TnQR9TQJmBOyycMDwUnPw:1666537303664&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwj2iPWfz_b6AhXdi_0HHXhPArYQ_AUoAnoECAEQBA&biw=1879&bih=939&dpr=1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik zoek iemand die verstand heeft van koken op gas. Ik ben op zoek naar een gasstel igv uitval van het gas. Ik zit te denken aan een gasstel waar een grote gasfles op kan worden aangesloten. Ik zag laatst een mooi camping stelletje, maar daar kon alleen een gasflesje van maximaal 500 gram op! Het is de bedoeling dat ik een grote gasfles kan aansluiten. The bigger the better. Iemand suggssties?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Overweeg één of meerdere Campingaz ruilflessen te kopen. (Campingaz 904/907)

Je betaalt geen keuringsjaren. Je hebt een simpele brander die je direct op de fles draait. Geen slagen die kunnen lekken of vergaan. Geen regulator nodig. En wanneer de fles leeg is ruil je hem voor een volle en betaal je alleen voor het gas. Deze flessen zijn bij veel campingwinkels te koop in heel Europa. Nadeel dat de fles duur is in eerste aanschaf. Het is geen statiegeld. Een lege fles kun je dus niet inleveren voor geld. Alleen voor een volle fles met bijbetaling.

 

Tip: Als je goedkoper uit wilt zijn met je eerste aanschaf kun je op marktplaats een tweedehands lege fles kopen en deze inruilen voor een volle fles bij de campingaz dealer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...