Ga naar inhoud
GENEGEERD

Vervaldatum


Basement Steve

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
heb even in de search gezocht en niets gevonden, dus hopelijk tart ik hier geen tweede topic...

 

zijn er producten die geen vervaldatum hebben (ik dacht aan zout en mss suiker), of welke producten gaan heeeeel lang mee (water in flessen?)

 

Blikvoer is decennialang houdbaar: http://preppers.nl/forum/threads/1604-EMP-en-oude-auto-s?p=29673#post29673

 

Er staat hier een draad over de houdbaarheid van voedsel:

 

http://preppers.nl/forum/threads/151-Overzicht-van-lang-houdbare-levensmiddelen

 

Verder kun je met de zoekfunctie van het forum meer draden over dit onderwerp vinden. Moet je wat andere zoektermen gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey BS niet gelijk zo op je watersproeierdje getrapt doen;)

excuses doen we hier niet aan en is ook nergens voor nodig

maar lees aub eerst de topics door er staat al erg veel in over dit onderwerp

maar 1 meer of minder maakt ook niet uit

en probeer houdbaarheids datum eens:cool:

 

Grtz partizan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles wat droog (echt droog) is en met name producten met veel zout of suiker zijn heel lang houdbaar. Denk aan rijst, pasta, vriesdroog spul. En vermijdt het spul waar vetten in zitten, zoals eiernoodles of vlees. Als je dit soort zaken in mylar bags stopt met een zuurstofvreter, is het jaren en jaren houdbaar. 30 jaar is haalbaar voor bijvoorbeeld rijst. Ik geloof dat zilvervliesrijst dan weer niet werkt voor extreem lang, maar pandan of basmati wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb even in de search gezocht en niets gevonden, dus hopelijk tart ik hier geen tweede topic...

 

zijn er producten die geen vervaldatum hebben (ik dacht aan zout en mss suiker), of welke producten gaan heeeeel lang mee (water in flessen?)

 

Ik heb nog geen topic gezien over producten die geen vervaldatum (houdbaarheidsdatum) hebben, wel genoeg over lang houdbaar. Die eerste categorie wordt vast in de overige topics besproken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...