Ga naar inhoud
GENEGEERD

Tevreden over sonserva.de


Gast zitkuil

Aanbevolen berichten

Ik bestelde afgelopen maandagavond om 11.00 een aantal langhoudbare zaken bij conserva.de. Ik kwam de naam tegen op een van de berichten. Na betaling met Paypal (zonder extra kosten) verwachtte ik dat het een weekje zou duren voordat het uit Duitsland zou komen. Groot was mijn verbazing toen ik vanmorgen om kwart voor twaalf de truck van DPD voor de deur zag staan met mijn twee grote pakketten. Dat is nog geen anderhalve dag. Gauw de dozen opengemaakt. Ik was erg tevreden met wat ik zag en kan jullie dit aanraden. Ga dit weekend een proefrondje maken met de produkten.;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

De totale verzenkosten waren maar euro 9,90. Dat waren wel 2 grote dozen van totaal 20 kg. Ik vind dat niet duur. Als je in Nederland een tennisbal verstuurd ben je euro 6,75 kwijt. Ook betaalde ik geen extra 4 of 5 % voor Paypal. Dat gebeurt me bij anderen nog wel eens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Pathfinder,

Ik heb brood besteld. Ik ben zelf een liefhebber van Duits brood. Zag er goed uit. Ik heb het nog niet geproefd. Ook boter in blik besteld en kaas. Mijn ervaringen met boter in blik uit het verleden waren niet zo goed. Ik had vaak het idee dat het wat ransig werd. Dus ben benieuwd naar deze boter. De kaas is nieuw voor mij. Ik kan me vaag iets herinneren uit militaire dienst, maar daar werd ik toen niet opgewonden van. Ook heb ik cake in blik besteld. Dat zag er lekker uit. En we hoeven toch niet extra te lijden als SHTF. Er was ook een aanbieding van vleeswaren. Zeven blikjes voor euro 13. Dus ook maar geprobeerd. Ten slotte een paar pakjes melkpoeder om te testen. Ze hebben ook de hele Mountain House range van droge en gevriesdroogde produkten. Ik heb die wel eens gegeten uit rantsoenen. Het Mariniers rantsoen ROEK (Rantsoen onder extreme koude) heeft ook zo iets. Produkten van Adventure en nog wat. Een Duits bedrijf. De kwaliteit van gevriesdroogd in goed en volgens mij beter dan die van MRE's. Je moet alleen een brander hebben omhet op te warmen. Bij conserva hebben ze verschillende proefpakketten met diverse smaken. Zowel van brood als van vleeswaren en cake. Je kan dan gemakkleijker proberen wat je lekker vindt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bestelde afgelopen maandagavond om 11.00 een aantal langhoudbare zaken bij conserva.de. Ik kwam de naam tegen op een van de berichten. Na betaling met Paypal (zonder extra kosten) verwachtte ik dat het een weekje zou duren voordat het uit Duitsland zou komen. Groot was mijn verbazing toen ik vanmorgen om kwart voor twaalf de truck van DPD voor de deur zag staan met mijn twee grote pakketten. Dat is nog geen anderhalve dag. Gauw de dozen opengemaakt. Ik was erg tevreden met wat ik zag en kan jullie dit aanraden. Ga dit weekend een proefrondje maken met de produkten.;)

 

Ik zag dat ik bij de kop sonserva.de had getypt. Dat moet natuurlijk conserva.de zijn. Excuses

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...