Ga naar inhoud
GENEGEERD

Pas op voor doodwerken (prep je voor niets)


Tom

Aanbevolen berichten

Amerikanen werken zich letterlijk dood, volgens artikel in http://world.hawaiinewsdaily.com/2012/09/americans-are-literally-being-worked-to-death/

 

Ben je voortdurend moe en voel je je ongelooflijk gestrest de meeste tijd? Nou, dat betekent dat er een grote kans is dat je een typisch Amerikaanse arbeider bent. Hoewel onze inkomens omlaag gaan, besteden de Amerikanen meer tijd op het werk dan ooit tevoren. In feite, de Amerikaanse werknemers besteden meer tijd op het werk dan wie dan ook in de wereld. Maar het was niet altijd op deze manier. Terug in 1970, de gemiddelde werkweek voor een Amerikaanse arbeider was ongeveer 35 uur . Vandaag de dag, het is aan 46 uur . Maar er zijn andere grote economieën over de hele wereld die zijn prima te doen zonder het opbranden van hun werknemers uit. Bijvoorbeeld, de gemiddelde Amerikaanse arbeider besteedt 378 meer uren werken per jaar dan de gemiddelde Duitse arbeider en Nederlandse arbeider.

 

Maar er zijn beroepen die wel al hun tol eisen zoals de verpleging en transport. o.a.

 

Verder naar het artikel;

Mensen die geen werk kunnen vinden en mensen die lange uren werken voor een langere tijdsperiode hebben de neiging om veel meer depressief te worden dan de rest van debevolking.

 

En depressie kan vaak leiden tot zelfmoord. Volgens een recent Daily Mail artikel , meer Amerikanen sterven door zelfmoord dan door auto-ongelukken ....

 

 

Zelfmoord is de oorzaak van meer doden dan auto-ongevallen, volgens een alarmerende nieuwe studie.

 

Het aantal mensen die zelfmoord plegen in de VS is drastisch toegenomen, terwijl sterfgevallen als gevolg van auto-ongelukken zijn gedaald, waardoor zelfmoord de belangrijkste oorzaak is van overlijden.

 

Zelfmoorden via ophanging of vergiftiging zijn aanzienlijk gestegen en deskundigen vrezen dat er sprake is van veel meer gevallen, met name in gevallen van overdosering van medicijnen e.d.

 

Dat is ongelooflijk tragisch, want er is nooit een reden voor iedereen om zelfmoord te plegen. Een van de dingen die ik heb geleerd in mijn eigen leven is dat er altijd een manier is wat er te rond worden gedraaid.

 

Ja, het leven kan erg moeilijk als je niet veel geld verdient, maar ons leven moet niet gaan over jagen materiële dingen toch. Ons leven bied zo veel meer dan dat.

 

Als u zich momenteel chronisch moe voelt en zwaar gestrest omdat je te veel werkt, ik moedig u aan om een ​​vakantie te nemen.

 

We zijn alleen gegeven een leven om te leven. We moeten niet uitgeven werken ons te pletter.

 

 

Of op z'n Nederlands je leeft niet om te werken, maat werkt om te leven

 

VOOR HET UITGEBREIDE ARTIKEL KLIK OP DE LINK

 

De situatie in de VS is zo, bij geen werk ook geen geld, het sociaal vangnet is veel slechter. In de EU kun je in pricipe goed leven zonder te werken, kijk maar eens naar onze Sociale Dienst regelingen, maaar kan snel verslechteren zoals in Griekenland.

Dus als preppers en vaak zijn we ook nog wel bezig om voor onze dierbaren te preppen houd dit in gedachten biij een verslechtering van de inkomens-situatie. Je komt al snel in een neerwaardse spiraal terecht en daar moeten we voor waken.

 

(Kan niet zo mooi nederlands, ook de vertaling loopt niet altijd mooi, ben ook technisch opgeleid en al jaren van school af, sorry voor de fouten)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Bedankt voor het plaatsen hier Tom. Uit eigen ervaringen (kom regelmatig in Amerika) is de mentaliteit en werklust zoveel harder dan hier in Nederland. Ik denk dat ook wel eens stel het gaat hier in de aankomende jaren veel slechter en ons sociale systeem gaat verder en verder op de helling. Zullen we dan ook afglijden naar het USA systeem met lage lonen, dubbele banen, ziektekosten onbetaalbaar en eigenlijk een ieder voor zich?

 

Als je bij werknemers de verworven rechten afneemt (zoals pensioenrechten, meer werken, meer belasting e.d.) zullen we hier ook een "breakpoint" hebben. We lopen nu allemaal al massaal te klagen op verjaardagsfeestjes en in verhouding hebben we het zo goed voor elkaar. Wat kan de gemiddelde Nederlander aan?

 

In het jaar 2001 heb ik San Franciso bezocht en toen verbaasde ik mij al enorm dat er in het centrum bij ieder stoplicht al een zwerver stond met een bordje (no job, need money for childeren and food e.d.). Ik dacht altijd vroeger dat Amerika het zo goed voor elkaar had maar god wat moest ik later die mening bijstellen. Het is toch niet normaal dat ik met eigen ogen na de krediet crisis hele gezinnen heb gezien die gewoon op de stoep wonen in een tentje en gewoon aan het lot worden overgelaten. Ik ben altijd erg content geweest hoe wij met onze mensen omgaan maar dit systeem is ook hier gewoon niet meer betaalbaar. Zullen wij hier ook op termijn een stijgende lijn zien van mensen die uit het leven stappen omdat ze aan de grond zitten en geen hoop op de toekomst hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

bovendien je gaat toch niet je leven op het spel zetten voor de staat en de banken? haha volstrekt eerloos en je verdient wat je zal oogsten

 

mooi gezegd! DB zei ook al eerder zoiets over de hoax: Voor koningin en Vaderland...je verdient wat je oogst dus volgens jou, in het geval van soldaten betekent dat dus kogels, bloed en dood. Tsja, we wisten het natuurlijk al. Helaas zijn er nog steeds wapenboeren en ook hele landen die miljarden verdienen met raketjes en machinegeweren, vliegtuigen en tanks. Goed teken dat niemand die oude zooi van ons wil hebben, zouden ze allemaal slim geworden zijn.....?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...