Ga naar inhoud
GENEGEERD

Revolutie in Amerika

Kans
 Share

Recommended Posts

• 4 months later...
Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Obama komt met veel voorstellen, en veel oplossingen om economie en geweld op te lossen.

Echter de grote economen verwachten toch echt iets anders dan alleen die ene revolutie.

Als een wereldwijde economische puinhoop zich niet herstelt begint men meestal een oorlog.'

Zei het nu een valutaoorlog - handelsoorlog of wereldoorlog.

http://www.infowars.com/top-economic-advisers-forecast-war-and-unrest/

http://xandernieuws.punt.nl/content/2013/02/Obama-prijst-herstel-maar-topeconomen-verwachten-oorlog

Link naar reactie

• 5 months later...
"Simply put, the Revolution 2.0 movement, is a clearly defined, peaceful, lawful and orderly process of phasing out our old inadequate government while we transition to a modern form of government that is capable of meeting the needs of the American people in the 21st century and beyond."

Dit komt van die website over de tweede revolutie; is het niet zo dat de moderne westerse landen zich kunnen handhaven door goedkoop grondstoffen uit andere landen te halen. Je kunt wel een revolutie beginnen, maar als je het onderliggende probleem (grondstoffenschaarste waar het imperialisme om eerdergenoemde te monopoliseren voor jezelf uit voorstroomt) niet kan oplossen vervalt het toch uiteindelijk uit zichzelf weer in oude patronen terug?

Link naar reactie

Ik schaar me volledig achter het feit dat deze crisis uiteindelijk met een oorlog, en dan waarschijnlijk een wereldoorlog zal eindigen.

Hoe triestig het ook is, maar de mensheid leert niet van zijn fouten uit het verleden. Helaas.

Maar zoals alle oorlogen die de laatste jaren zijn gevoerd (irak, afghanistan, en zelfs Vietnam nog) zal Amerika deze niet winnen denk ik.

Zoals in bovenstaande comment wordt vermeld, in tegenstellig tot de tweede wereldoorlog toen Amerika zelf nog massaal veel olie en andere grondstoffen had om een oorlogsindustrie te laten draaien, is dat nu niet meer het geval.

Trouwens dat is een van de redenen waarom Duitsland de tweede wereldoorlog heeft verloren, de Duitse oorlogsmachine is letterlijk stilgevallen wegens gebrek aan grondstoffen.

Het Amerikaanse 'rijk', dat eigenlijk al failliet is, zal volledig instorten, en de VS zullen uiteindelijk nog wel staten zijn, maar geen verenigde niet meer.

Net zoals alle grote rijken uit het verleden zullen ze uit elkaar vallen.

De vraag is gewoon, hoe lang gaat dat nog duren, en wat mij het meest verontrust, gaat dat conflict ooit nucleair escaleren ?

That's my biggest fear.

Link naar reactie

Ik schaar me volledig achter het feit dat deze crisis uiteindelijk met een oorlog, en dan waarschijnlijk een wereldoorlog zal eindigen.

Hoe triestig het ook is, maar de mensheid leert niet van zijn fouten uit het verleden. Helaas.

Maar zoals alle oorlogen die de laatste jaren zijn gevoerd (irak, afghanistan, en zelfs Vietnam nog) zal Amerika deze niet winnen denk ik.

Zoals in bovenstaande comment wordt vermeld, in tegenstellig tot de tweede wereldoorlog toen Amerika zelf nog massaal veel olie en andere grondstoffen had om een oorlogsindustrie te laten draaien, is dat nu niet meer het geval.

Trouwens dat is een van de redenen waarom Duitsland de tweede wereldoorlog heeft verloren, de Duitse oorlogsmachine is letterlijk stilgevallen wegens gebrek aan grondstoffen.

Het Amerikaanse 'rijk', dat eigenlijk al failliet is, zal volledig instorten, en de VS zullen uiteindelijk nog wel staten zijn, maar geen verenigde niet meer.

Net zoals alle grote rijken uit het verleden zullen ze uit elkaar vallen.

De vraag is gewoon, hoe lang gaat dat nog duren, en wat mij het meest verontrust, gaat dat conflict ooit nucleair escaleren ?

That's my biggest fear.

Voorlopig is het nog met al z'n tekortkomingen het machtigste land ter wereld.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...