Ga naar inhoud
GENEGEERD

Nieuwe feature: @user mentions

Dr.Prepper
 Share

Recommended Posts

We hebben een nieuwe functie aan het forum toegevoegd, waarbij het mogelijk is om een andere member te berichten als je hem of haar noemt in een post. Dit doe je op de wel bekende twitter manier, dus bijvoorbeeld @Dr.Prepper om mij te 'mentionen'. Het gevolg hiervan is dat ik er een melding van krijg, op een vergelijkbare manier als wanneer je een PM ontvangt. (Dus een getalletje naast je username/profiel rechtsboven.

LET OP: Tiepfouten worden niet automatisch gecorrigeerd. Vergeet je de spatie tussen @Mr.Gold dan krijgt hij geen bericht. Let dus even goed op de juiste schrijfwijze van namen. Spaties zijn dus toegestaan. (NB: Je weet of het goed is gegaan als in de post de username blauw en aanklikbaar is geworden)

We gaan gewoon een tijdje testen hiermee en kijken of het lekker werkt. Feedback is welkom uiteraard! (doe maar in dit draadje)

O ja, je krijgt nu ook een alert als je bent gequote in een bericht. Die kregen we er gratis bij :)

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

leuk speeltje mis je minder van wat er gebeurt denk ik:cool:

misschien een idee om ook een acount aan te maken met een username voor beiden

bv PREGO linkt ook een beetje naar jullie zuid europese ambities;)

Link naar reactie

• 2 weeks later...
O ja, je krijgt nu ook een alert als je bent gequote in een bericht. Die kregen we er gratis bij :)

Volgens mij zit hier een 'bug' in, als je ge-quote wordt dan krijg je een melding. Maar dat is verwarrend als in tussentijd de quote (of post) weer verwijderd wordt.

Edit: ik vind die functie overigens wel erg handig.

Link naar reactie

dat is geen bug hoor. Dat is hetzelfde als ik jou nu een mailtje stuur, dan kan ik dat niet meer ongedaan maken. (geen postbode dieje aan zijn haren kan trekken).

Wat is verstuurd, kan niet meer on-verstuurd worden...

snap je?

Daarom zette ik bug ook tussen haakjes, het is geen echte bug maar functionaliteit die niet goed doorgedacht is. En functionaliteit kun je wijzigen :)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...