Ga naar inhoud
GENEGEERD

Preppersgroep Drenthe


Big T

Aanbevolen berichten

Hallo,

Een van de sterke punten van voorbereiding op chaos is jezelf met anderen organiseren. Samen sta je veel sterker. Het verdedigen van wat je geprept hebt, is van groot belang tijdens de fase van plunderingen. Ik ben op zoek naar preppers in Drenthe om een groep te vormen. Zijn er op dit forum geïnteresseerden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Moet je dat niet op wijk niveau of zelfs straatniveau organiseren?

Of kom je naar mijn adres toe om mijn preps te verdedigen? Hoe moet ik dat zien?

 

Want er zijn wel preppende Drenten, maar de onderlinge afstanden zijn flink. Diverse plekken in Drenthe zijn voor mij als Drent een uur rijden met de auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Samen werken in SHTF moet je zien als samen gaan wonen. En voordat je gaat samenwonen ga je eerst op zoek naar een passende persoon en dan daten om elkaar beter te leren kennen. Door op een forum te roepen dat je een partner zoekt om samen te wonen heeft zelden tot een relatie gezorgd. 😉

1 = geen geldt ook voor preppers. Dus samenwerken is essentieel wil je overleven, daar heb je helemaal gelijk in. De afstand maakt niet eens zo heel erg veel uit, want je wordt dan gewoon elkaars BOL. Ray's opmerking om eerst in de buurt te kijken is niet zo gek. Dat wil niet zeggen dat je een bord in de tuin moet zetten "wie wil met mij preppen", maar klets eens met de buren over de stijgende prijzen, angst voor onrust ect en misschien filter je dan het kaf van het koren en laat het groeien, zo krijg  je je eigen burenprep-groep. 

Wil je met "bestaande" preppers samenwerken zal je ze eerst moeten ontmoeten. Denk aan meetings, bijeenkomsten etc. Moeten dat prepperbijeenkomsten zijn? Eigenlijk zijn er veel types waar je "preppers" kunt vinden. Moestuiniers, hikers, bushcraft, zelfverdediging en vast ook boeren conventies. Kijk bij onderwerpen die preppen aantikken en ga in gesprek met mensen. Waarbij je natuurlijk niet begint met "ik ben een prepper, jij ook?" maar wederom met aftasten wat ze vinden van de huidige omstandigheden. 

Succes! 

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...