Ga naar inhoud
GENEGEERD

inenting


Mrsjones

Aanbevolen berichten

precies, kinderen worden ingeent tegen echt vanalles!!

het is juist goed om af en toe flink ziek te zijn. (echt dodelijke dingen daargelaten natuurlijk!) Ik weet nog toen we allemaal moesten gaan voor die mexicaanse griep! mijn zoontje was toen jonger dan 6 maanden, en ik ben toen zo stom geweest om die prik te halen voor mezelf. (na dreigementen met kinderbescherming en noem het maar op...) nou twee dagen later had ik mexicaanse griep. kun je nagaan... ik kreeg die griep juist van die spuit omdat ik nooit spuiten heb gehad. Ik loop nog rond, en mijn kinderen ook nog. Dus zo verschrikkelijk dodelijk was het dus toch niet!!!

gewoon af en toe lekker ziek zijn, met een vers kippensoepje onder een dikke deken op de bank en je kunt er weer een tijdje tegenaan. veel gezonder dan jezelf overal voor inenten.

Trouwens, wie gaat je komen inenten tijdens een langdurige SHTF?? Juist ja, dan kun je maar beter een natuurlijk verdedigingsmechanisme opbouwen...

 

toevoeging:

 

Ik heb drie maanden geleden waterpokken gehad. kreeg het van een van mijn kinderen. nou ik was flink ziek, maar nog steeds niet dood dus.

 

Inderdaad, tegenwoordig heeft ook iedereen onder de twintig ook een of andere allergie voor iets...in mijn jeugd had niemand allergie, we aten alles, speelden in de zandbak waar de kat ook in had zitten poepen bleek later, hadden constant open schaafwonden waar we met onze vieze handjes ff het zand af veegden en dan weer gewoon door steppen ...

Ik ben nu zelden verkouwen en misschien eens in de vijf jaar voel ik me een of twee dagen niet zo lekker ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • 3 jaren later...
  • 4 jaren later...

Verstandige keus, @Mrsjones. Met dit soort ziektes wil je gewoon geen risico's lopen. Ik ben nog altijd dankbaar dat ik in mijn jeugd alle inentingen heb gehad. En doe je het niet voor jezelf, doe het dan voor je medemens. Ook dit jaar heb ik  van mijn werkgever de griepprik gekregen. Gewoon, omdat ik per week meerdere instellingen voor gezondheidszorg bezoek en ik niet een griep wil verspreiden.

  • Leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Met huidige ontwikkelingen geen gek idee om eens te checken welke inentingen je nodig hebt voor.wen tripje naar (de gevaarlijkste gebieden van) India en China.

Vorig jaar gehad en toen besefte ik opeens weer hoe goed het hier geregeld is.

Losse willekeurige gedachte: voor iemand uit die landen is een heel rationele prep strategie een enkeltje Europa, zelfs richting illegaliteit.



JD

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...