Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en je opgegeven geboortedatum en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

WTF?

Steve Pieczenik: World War III starts September 25th

Recommended Posts

Dr. Steve Pieczenik, former Deputy Assistant Secretary of State in three administrations, who earned his Ph.D. at MIT, has revealed that he has been told by a high-ranking general–whom I believe to have been Gen. Richard Myers–that 9/11 was a “false flag” attack, which was done by the government in order to arouse the American people to support wars of aggression in Afghanistan and Iraq. On Alex Jones, he has now asserted that Israel is going to attack Iran on Yom Kippur, which begins on Tuesday, 25 September 2012

Bron: http://www.veteranstoday.com/2012/09/20/steve-pieczenik-world-war-iii-starts-25-september-2012/

Natuurlijk hoop ik dat dit niet waar is. Maar ik vind dit wel alarmerend genoeg om dit hier te melden.

Ik ben benieuwd, las afgelopen weekend een pdf van 120 pagina's met de meeste scenario's die Israel zou kunnen gebruiken. Uiteindelijke conclusie: Israel heeft de mogelijkheden om Iran aan te vallen maar makkelijk wordt dat niet: er liggen wat landen en een flinke afstand tussen Israel en Iran. Meest logische scenario is vliegen en bombarderen, maar dan moet halverwege bijgetankt worden (heen en terug).

Ik ben benieuwd, las afgelopen weekend een pdf van 120 pagina's met de meeste scenario's die Israel zou kunnen gebruiken. Uiteindelijke conclusie: Israel heeft de mogelijkheden om Iran aan te vallen maar makkelijk wordt dat niet: er liggen wat landen en een flinke afstand tussen Israel en Iran. Meest logische scenario is vliegen en bombarderen, maar dan moet halverwege bijgetankt worden (heen en terug).

Afstand tussen de 2 landen is 1700 km.

Langeafstandsraketten kunnen een range hebben van 5000 km. Denk dat het zo ook wel lukt ;)

Obama zegt Iran de wacht aan NEW YORK - Barack Obama heeft Iran de wacht aangezegd. Het is tijd om degenen te isoleren die van haat tegen de VS, Israël of het Westen hun centrale politieke beginsel maken, aldus de Amerikaanse president dinsdag voor de Algemene Vergadering van de VN in New York. Obama riep alle VN-lidstaten op zich uit te spreken tegen extremisme.

Bron en meer: http://www.telegraaf.nl/buitenland/12992534/__Obama_zegt_Iran_wacht_aan__.html

Als mijn informatie juist is komt er geen bom meer aan te pas of ze moeten het om welke reden ook oke vinden. EMP is geen sf hoor.

Niet om alles als onzin te bestempelen..., maar als we maar genoeg datums blijven ophoesten zal er wel een keer de juiste bij zitten ?

Ik heb er ondertussen zoveel voorbij zien komen dat ik me er echt tot moet zetten om ze nog te lezen...

Grt

Kans

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...