Ga naar inhoud
GENEGEERD

Vleesmeel


Vantazzy

Aanbevolen berichten

Ik zat te zoeken naar eipoeder en kwam uit op deze site, relatief goedkoop in aanschaf en ik ging wat verder kijken en zag ook vleesmeel. Is dat mischien ook iets voor ons om bijvoorbeeld gehaktbrood te maken ofzo?

 

http://www.henkkoster.nl/epages/61932441.sf/nl_BE/?ObjectPath=/Shops/61932441/Products/7490/SubProducts/749004

 

Kan mischien een stomme vraag zijn, maar nooit gevraagd is nooit weten... :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Nou, voor gehaktbrood gaat dit niks worden. Daar moet gehakt in natuurlijk en dat lukt niet met dit spul. Daarnaast bestaat het hoofdzakelijk uit gemalen rundvlees. Dat kan betekenen dat er in 1 kilo van dat spul 501 gram vlees zit en de rest zooi vanuit onduidelijke bron. Je zal er vast niet direct dood aan gaan maar echt geschikt voor menselijke consumptie is het ook niet. Het is visvoer en daar moet je het ook voor gebruiken. Rundvlees kost ongeveer 6,95 per kilo. Ik denk niet dat je voor 2,50 per kilo iets kan krijgen wat goed geschikt is voor menselijke consumptie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoiets wordt wel rundvlees genoemd, en als je het begrip heel ruim neemt, zal het dat ook zijn, maar dit is gewoon afval. En dan bedoel ik het soort afval dat zelfs niet in frikandellen gedraaid kan worden. Ik zou dit niet eten hoor!!

Wij slachten zelf stieren, en bijna alles wordt gebruikt. Hetgeen overblijft voor de visvoerfabrikanten wil je niet eens zien, laat staan eten! En er wordt trouwens ook niet echt hygiënisch omgegaan met dat afval kan ik je vertellen...

 

 

dit spul dus:

http://image.regiohoogeveen.nl/newsimage.jpg?id=14678&action=original

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...