Ga naar inhoud
GENEGEERD

Meer dan duizend bezoekers op zondag 23 september op Preppers.nl

Mr. Gold
 Share

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Gezien de ontwikkelingen in de wereld hebben we binnenkort 17 miljoen bezoekers per dag met een gemiddelde verblijfsduur van 24 uur.

Ik wacht nog heel even, maar binnenkort ga ik fondsen werven om een reclamevliegtuig boven het Binnenhof te laten cirkelen met de tekst:

http://WWW.PREPPERS.NL NEDERLANDS LAATSTE HOOP IN BANGE DAGEN.

We moeten even pas op de plaats maken, er komen nog tv uitzendingen, maar daarna gaan we met zijn allen een keer een serieuze stunt bedenken om preppers.nl onder de aandacht te brengen. Huur alvast zwaardere servers.

Link naar reactie

Toch heel weinig ................heb gisteren mijn kolenboer wakker lopen te kletsen ;)

weer 40 keer 25 kilo gehaald 600 euro

weer zilver bestelt

En chocolade letters liggen er weer 50 stuks mee genomen ;)

Link naar reactie

Gelijk heb je, het voedingscentrum is de belangrijkste schijf vergeten toen ze de schijf van 5 maakten. Zelf volg ik dan ook die van 6. Chocolade is een hoofdbestanddeel van het menu!

Voedingscentrum is van ?

Lol mijn beroep is er 1 nee 2 in voeding *voedingsassistente/gewichtsconsulenten *

Link naar reactie

Gezien de ontwikkelingen in de wereld hebben we binnenkort 17 miljoen bezoekers per dag met een gemiddelde verblijfsduur van 24 uur.

Ik wacht nog heel even, maar binnenkort ga ik fondsen werven om een reclamevliegtuig boven het Binnenhof te laten cirkelen met de tekst:

http://WWW.PREPPERS.NL NEDERLANDS LAATSTE HOOP IN BANGE DAGEN.

We moeten even pas op de plaats maken, er komen nog tv uitzendingen, maar daarna gaan we met zijn allen een keer een serieuze stunt bedenken om preppers.nl onder de aandacht te brengen. Huur alvast zwaardere servers.

haha dick zou dit een goede stunt vinden, wil eventueel wel wat doneren.

Link naar reactie

Ik zit te denken om dit heugelijke feit te vieren, ik lees hier de steekwoorden; chocolade, vieren, feest, samen iets doen.

Welnu ik weet dat er via internet bloemen door het gehele land kunnen worden besteld, maar ik heb niets met bloemen

weet iemand of het mogelijk is om via de banketbakkers een soort landelijke dekking te verzorgen van gebak waar we dan door preppers.nl (Mr. GOLD) een soort gebaksronde doen net zoiets als op een kantoor maar dan op ieders eigen lokatie

Als ik de steekwoorden samenvoeg kom ik uit op moorkoppen:p aan de forum-leden via een bestelaktie te verdelen.

Dus FEESTJE........;)

Link naar reactie

Vandaag een nieuwe mijlpaal voor Preppers.nl We zaten er afgelopen week een paar keer dichtbij maar vandaag was het zover. Ruim 1000 bezoekers hebben de prep website bezocht en jullie waren gemiddeld 14 minuten online.

Gefeliciteerd, mooi! Heb je ook inzage in de verdeling website / forum?

Link naar reactie

Heb het even opgezocht, hiervan is bijna 90% bezoek aan het forum, wisselt beetje tussen de 85 en 90%.

Thanks! Wel ontdubbeld neem ik aan, as in: iemand die via preppers.nl naar het forum klikt telt als forumbezoeker? Had eigenlijk wat meer bezoekers op de homepage verwacht, blijkbaar wordt het forum dus goed gevonden via zoekmachines.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...