Ga naar inhoud
GENEGEERD

Wat heb jij in de auto?


Mrsjones

Aanbevolen berichten

bij de winterklaar kwam al deken na voor, maar wat hebben jullie nog meer.

in een kraat heb ik 6 fleece deken,6 barleduc,flink wat snoep ,koek,ed.

ik heb onder de kofferbak 2 jerrycan met ieder 20 liter, ik rouleren een keer per mand.een 20 l water jerycan.

in een verpakking kattebakvulling, een kookstel op benzine,een radio+zaklamp die op zon en opvind is. flinke mes.mre voor 8 dagen met ze vier.een ehbo doos met wat aanvulling.4 nooddekens,een tarp en wat touw.

een basis reparatie voor de auto ,bougie,noodopvul voor de banden,dat soort ding ook een extra snaar.een kleine tent en flink wat steerk vulliszak,een verpakking wc papier en doos natdoek.ook hebben wij voor ieder een paar ruberen larzen en regen poncho.

het lijk veel maar je zie allen in een hoek een krat,en een grote verpaking kattebak vulling,die zal niet snel gestolen worden dacht ik ,en je kan veel in verstopte.

en jullie?

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

6 x 0.5 liter water

6 x 0.33 liter appelsap

medicatie noodkit (zeg maar een EHBO set maar dan uitgebreider)

Fleecedeken

Veiligheidshesjes / Gevarendriehoek

genoeg te eten voor 3 dagen voor 2 personen

mess tin en esbit cooker (met benodigde brandstoftabletten)

handenwarmer met extra kookstofstaafjes

rol ductape

werkhandschoenen

luiers en luierdoekjes

4 vuilniszakken

petje met ingebouwde led lampjes

speelgoed (voor mijn kleintje)

extra ruitenwisservloeistof (tot -20 graden)

 

Alles netjes in een kratje. En om eerlijk te zijn: de inhoud heeft me al meerdere keren van een kleine noodsituatie gered.

 

Ik ga niet meer weg zonder. Zelfs niet voor kleine afstanden

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij de winterklaar kwam al deken na voor, maar wat hebben jullie nog meer.

in een kraat heb ik 6 fleece deken,6 barleduc,flink wat snoep ,koek,ed.

ik heb onder de kofferbak 2 jerrycan met ieder 20 liter, ik rouleren een keer per mand.een 20 l water jerycan.

in een verpakking kattebakvulling, een kookstel op benzine,een radio+zaklamp die op zon en opvind is. flinke mes.mre voor 8 dagen met ze vier.een ehbo doos met wat aanvulling.4 nooddekens,een tarp en wat touw.

een basis reparatie voor de auto ,bougie,noodopvul voor de banden,dat soort ding ook een extra snaar.een kleine tent en flink wat steerk vulliszak,een verpakking wc papier en doos natdoek.ook hebben wij voor ieder een paar ruberen larzen en regen poncho.

het lijk veel maar je zie allen in een hoek een krat,en een grote verpaking kattebak vulling,die zal niet snel gestolen worden dacht ik ,en je kan veel in verstopte.

en jullie?

 

erg indrukwekkend en ook een goed idee om je preps te verbergen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zet er dan wel even bij wat voor auto je rijdt :-D Met 2 jerrycans van 20 liter is de kofferbak van mijn Daihatsu Cuore ongeveer al vol. Als ik een krat in de kofferbak zet zijn meteen alle hoeken van de kofferbak gevuld :-)

 

Ik ben overigens in 90% van de tijd op minder dan 15 kilometer van huis. Ik kan dus eigenlijk altijd wel thuis komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een kist achterin mijn transit staan met vrijwel alles erin. Alle gereedschap.

oa:

- complete steeksleutelset

- complete dopsleutelset

- complete imbusset

- complete torx set

- momentsleutel

- flink breekijzer (heb ooit stilgestaan na een ongeluk met de sorento waarbij hij technisch nog reed maar omdat er een stuk ijzer tegen het wiel was gebogen moest ik toch hulp bellen)

- 5 kg mokertje

- veiligheidsbril

- lampje

- mes

- wd40

- ductape

- dekzijl

- bagagenet

- spanbanden

- kruissleutel

- reserve wiel onder de auto

- 30 liter (20 en 10) aan diesel

- oude fles water (niet voor drinken)

- extra Diff olie, bak olie en motor olie

- gevarendriehoek

- sleepkabel

- startkabels

- oliefilter-tang

- flease trui

- flease deken

- EHBO set

 

(voor buitenland)

- 3 reflector vestjes

- alcohol testers

 

- oud luchtfilter

- oud brandstoffilter

(deze moeten nog omgeruild voor nieuwe filterset, ook oliefilter erbij)

 

't komt er eigenlijk opneer dat ik thuis geen ruimte heb dus alle onderhoudsspullen in de bus heb liggen.

 

Daarnaast neem ik op langere ritten mijn BOB mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...