Ga naar inhoud
GENEGEERD

Bunker


mops

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
52 minuten geleden, mops zei:

ik ben op zoek naar een bedrijf dat bunkers bouwt.. niet voor mezelf, maar ben wel benieuwd waar rijke mensen een privé bunker laten bouwen. zo eentje met van alles en nog wat erin.

Hoi @mops! dat vind ik een goed idee,ik zoek graag met je mee!

maar ik vrees dat wij beiden  niet in de goeie doelgroep vallen om hier achter te komen.

want een bedrijf dat zich hiermee bezighoudt zal vast geen info verstrekken .

want: rijke klanten, prive moet  natrlk wel geheim blijven,en een bunker met van alles erin....oei das een dingetje,hoor!

laat me ajb weten als je wat vindt!! niet voor mijzelf natrlk,'t is voor een rijke vriend😄.

 

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is een yt kanaal genaamd Atlas survival shelters. Dit is van een amerikaans bedrijf dat commerciele bunkers maakt met ondertussen al meerdere locaties over de wereld. Van begin tot eind kan je het hele proces zien. 

Een beetje een aparte gast maar wel interessante videos

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mops, en waarom zou ik aan jou vertellen hoe en waar mijn schuilkelder is, want dat bedoel je, staat en hoe die er uit ziet?
Om jouw nieuwsgierigheid te bevredigen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

gelukkig leven we in een relatief vrij land en hoef je niet te reageren  op mensen op het internet.

 

Ik vind bunkers ook hartstikke interessant, en als iemand hier foto's en of info over wilt delen, graag. 

 

Wil je het niet dan doe je het niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je leest wat er staat dan is de vraag niet om fotos van bunkers. Die staan er zat op het internet. Daar hoef je je niet voor aan te melden op een prepper forum toch ?
Topic starter wil weten WAAR rijke mensen hun schuilkelder bouwen.
Dat is dus iets heel anders en (sorry)  een onzinnige vraag want als je het geld hebt om zoiets te (laten) bouwen is geheimhouding cruciaal. Zeker qua locatie.
En ik vind bunkers ook heel interessant maar nogmaals dat zijn andere dingen dan schuilkelders die je onder huizen bouwt.
ook die dingen uit Amerika zijn schuilkelders en geen bunkers.
Tip: zoek op funda met de extra optie schuilkelder of bunkers dan vind je er wel een paar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-6-2022 om 11:50, mevr.Grijpstra zei:

Hoi @mops! dat vind ik een goed idee,ik zoek graag met je mee!

maar ik vrees dat wij beiden  niet in de goeie doelgroep vallen om hier achter te komen.

want een bedrijf dat zich hiermee bezighoudt zal vast geen info verstrekken .

want: rijke klanten, prive moet  natrlk wel geheim blijven,en een bunker met van alles erin....oei das een dingetje,hoor!

laat me ajb weten als je wat vindt!! niet voor mijzelf natrlk,'t is voor een rijke vriend😄.

 

Ja geheimhouding is wel een ding, maar er zijn natuurlijk ook altijd mensen die juist graaaag hun megadure/gave/buitengewone dingen aan anderen showen haha. Ik dacht, wellicht is er een bedrijf in Nederland die deze verzorgd, dan kan ik gewoon met hen babbelen in plaats van de bunker beheerders. Maar so far niks te vinden 😆

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-6-2022 om 17:38, -geanonimiseerd- zei:

@mops, en waarom zou ik aan jou vertellen hoe en waar mijn schuilkelder is, want dat bedoel je, staat en hoe die er uit ziet?
Om jouw nieuwsgierigheid te bevredigen ?

haha ik heb jou persoonlijk niks gevraagd dus niks hoeft. Ik ben vooral benieuwd dus of er een bedrijf in Nederland is die bunkers maakt. ik vroeg ook niet om foto's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...