Ga naar inhoud
GENEGEERD

fruit in blik


nvd72

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ik heb een pasje van de Makro maar dat is al 7 jaar oud. Ik hoorde van iemand dat die pasjes beperkt geldig zijn maar er staat geen datum op. Weet iemand of dat klopt van die beperkte geldigheid? De Makro zit hier niet in de buurt, geen zin om heen te gaan en dan uit te vinden dat het pasje niet meer geldig is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een pasje van de Makro maar dat is al 7 jaar oud. Ik hoorde van iemand dat die pasjes beperkt geldig zijn maar er staat geen datum op. Weet iemand of dat klopt van die beperkte geldigheid? De Makro zit hier niet in de buurt, geen zin om heen te gaan en dan uit te vinden dat het pasje niet meer geldig is.

 

Zal het eens voor je navragen.. maar ons pasje is volgens ook al heel oud, maar dat loopt officieel via het werk.

Heb me laatst in de makro weer staan vergapen, zulke grote blikken en zakken, zakken rijst van 20kg en spaghetti, als je eten nodig hebt moet je daar wezen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt dat zijn de standaard smaken.

De jumbo heeft potten mat oa ook peer, tropische melange en nog wat.

Gewoon meer wkinkels binnen lopen en blijven zoeken.

Het zal toch beperkt blijven maar met 5-7 smaken heb je elke dag van de week wat anders, meer wodrt dan toch wel weer een luxe probleem :o

 

Grt

Kans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ook. Het is geen Mountain House compleet met oxi absorbers, maar niet verkeerd...

 

Wat een leuke site zeg! Ga het zeker uitproberen. Koop nu steeds gedroogd fruit bij de groenteboer, maar die heeft gewoon standaard gedroogd, dus niet gevriesdroogd.

Lijkt me lekker! Bedankt voor de link :) (ondanks dat ik voor gevriesdroogd voedsel de tht ook erg kort vind)

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kun zelf ook inblikken.kook je schonen fruit met ong 200 suiker per kg,200 ml water en 1 citroensap ,na 10 min giet alles in zeer schone glas potten.vul zo nodig aan met sirop, water met ong 25% zuiker koken.doen de blikken dicht,zet ze op hun kop. kook en ruime hoevelheid water doen de potten in de kokende water met een boord op de bodem van de pan .kook voor 60 min.haal uit het water en zet ze in de kast.je heb nu fruit in pot.voor betere instructies google home canning.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je in de buurt van duitsland woont, een duitse supermarkt (real,kaufland) heeft veel bessen in pot. aardbeien, bramen, frambozen, kruisbessen, cranberries, bosbessen, pruimen,kersen,aalbessen.

als je duits kan lezen, de real heeft ook een heel goed boek over zelf inmaken, selbstgemachte Köstlichkeiten van Oded Schwartz voor iets van 10 euro. gaaf boek met heel veel foto`s . de engelse titel heet preserving en is ook via internet te koop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...