Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Waar bent u op 21 december?

153 leden hebben gestemd

1. 1. Waar bent u op 21 december?

• Thuis want ik heb natuurlijk niet voor niks een noodvoorraad klaar liggen
      40
    • Ik trek me nergens wat van aan en ga gewoon doen wat ik anders ook had gedaan
      86
    • Ik zorg dat ik in het buitenland zit
      3
    • Maakt niet uit waar als het maar zo ver mogelijk van m'n schoonmoeder vandaan is
      9
    • Iets anders
      15

Recommended Posts

Gewoon uit nieuwsgierigheid.

A-Ik blijf thuis want ja ik heb natuurlijk niet voor niks al die tijd een voorraad opgebouwd.

B-Ik trek me nergens wat van aan en ga gewoon doen wat ik anders ook had gedaan.

C-Ik zorg dat ik in het buitenland zit.

D-Maakt niet uit waar als het maar zo ver mogelijk van m'n schoonmoeder vandaan is.

E-Iets anders.

(Antwoord D kan natuurlijk in veel situaties van toepassing zijn ;) )

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 123
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ik zit dan te tappen op de fuif die het jeugdhuis organiseert,

We konden het niet laten om het , het einde van de wereldfuif te noemen :p

as ik dan toch moet sterven is het met een fris pintje :)

Dat is misschien wel het beste om te doen.:o

Inn mijn geval gaat dat niet want heb 3 kleine kinderen en zou dan toch niet op m'n gemak zitten als ik niet thuis zou zitten.

Niemand hier met grote voorraden thuis, die lekker naar het buitenland gaat? Jammer, dan had ik goedkoop m'n voorraad kunnen bijvullen ;)

Ik ben overigens gewoon thuis verwacht ik, niet omdat ik iets verwacht maar omdat ik vrij ben. Daarnaast de dagen daarna de aanbiedingen op marktplaats in de gaten houden!

Ik mag die dag gewoon lekker werken!:D

En na mijn dienst lekker thuis op de bank met een vodkatje;)

Mocht de shtf uitbreken tijdens mijn dienst dan verwacht ik dat we het erg druk krijgen!

Mijn dierbare weten wat ze moeten doen en zien mij wel verschijnen!

Ik heb mijn plicht om mijn werk te doen en kan dus niet in een spoedsituatie of shtf de patiënten de rug toe keren!

Mocht de shtf uitbreken tijdens mijn dienst dan verwacht ik dat we het erg druk krijgen!

Mijn dierbare weten wat ze moeten doen en zien mij wel verschijnen!

Ik heb mijn plicht om mijn werk te doen en kan dus niet in een spoedsituatie of shtf de patiënten de rug toe keren!

Als er meer van zulke mensen waren hadden we wellicht helemaal geen SHTF, heb bewondering voor je instelling :).

Als alles meezit die dag en dat is dan gelijk de kortste dag van het jaar...dan ben ik lekker druk met m'n werk. En als het tegenzit -en dat kan ook zomaar vandaag nog of in oktober of ergens in november of een willekeurige dag in december, dan hoop ik dat ik mezelf gelukkig mag prijzen dat ik de nodige voorbereidingen heb getroffen. Het komt zoals het komt, mij maken ze niet gek.

Dan is om 24:00 bewezen dat die Maya's nog grotere losers waren dan ik al dacht, doe mijn alu hoedje af en drink een goed glas whiskey ...

Dat laatste vind ik een hele goede!

Heb nog een Glenfiddich 30 yr staan: de perfecte gelegenheid om die eens open te trekken.

Of het nu SHTF is of niet.

Twee zelfs!

Shooter heeft het al in zijn naam zitten en ook mijn naam zou eigenlijk al een belletje moeten laten rinkelen, nietwaar? :)

Ben zelf gek op een goede single malt. Vooral nu de wintermaanden eraan komen, vind ik het heerlijk om in mijn luie stoel voor mijn open haardje te nippen van een goed glas.

Hmmm, klinkt als een leuk topic.

Ik ga hem plaatsen!

Mensen als jij zijn heel belangrijk,juist als de shft uitbreekt.

Dus super!

Als er meer van zulke mensen waren hadden we wellicht helemaal geen SHTF, heb bewondering voor je instelling :).

Dank je wel foxxie!

Maar voor dit beroep kies je niet zomaar, ik wist al vanaf jonge leeftijd dat ik in de zorg wilde werken.

Ik wilde iets doen voor de hulpbehoefende medemens! Ik werk nu 14 jaar als verpleegkundige en geniet nog iedere dag van mijn werk.

In mijn beroep moet je het hebben van de vaak kleine maar mooie dingen/ momenten! En die zijn goud waard!

Ik zou mijn werk en de patiënten alleen om die reden al niet in de kou willen laten staan!

En ik denk dat velen met mij dit denken!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...