Ga naar inhoud
GENEGEERD

Discord Server versie 2.0 !! (Verenigde Provinciale Preppers)


Communicator

Aanbevolen berichten

Link naar de discord server: https://discord.gg/B9cMuZn9yz

Hoi Allemaal! Hier ben ik weer hoor!
Ditmaal met een hagelnieuwe discord server voor iedereen om te gebruiken!

... wat is discord? 

Dat leg ik je graag uit!

Discord is een platform waar je makkelijk met andere mensen kunt praten, tekst-chatten, bestanden delen, video-bellen (ook met grote groepen)
Microsoft heeft ZOOM die echt specifiek op vergaderingen is gericht. Discord bied hetzelfde, maar dan uitgebreider!

Het is dus een ideaal programma om met je medepreppers in contact te komen. Je hoeft er niets voor te installeren want je kant het via je internetbrowser gebruiken. Maar als je wilt is er wel een desktop versie beschikbaar. Ook voor Android en iPhone is het beschikbaar.

Zolang je een internetverbinding hebt kan je dus via bovenstaande server met elkaar in verbinding komen. al lopend, in de auto, thuis... bedenk het maar.
Vanuit het bos live camerabeelden delen is dus mogelijk!

Wil je met je vriendengroep regelmatig ff bijkletsen, dan kan dat prima via discord!

Deze discord blijft! 
Ik zit op stand-by om je eventueel op weg te helpen!
 

  • Leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • 1 jaar later...

Gezien de huidige ontwikkelingen in de wereld ben ik doorgeschakelt naar een hogere versnelling, in verschillende voorbereidingen en stel ik wat plannen bij. Hierbij hoort ook het in contact komen met gelijkdenkenden. Wat we zo'n 10 jaar geleden maandelijks deden; bij elkaar komen en contacten leggen, lijkt mij een goed begin om weer eens de neuzen dezelfde kant op te krijgen na zoveel jaren ervaring en lessen die we geleerd hebben in het leven.

inmiddels zit er zo'n 30 personen in de Discord server. waar we vanaf nu weer vaker actief zullen zijn om te praten over allerlei onderwerpen als communicatie, BOB's GHB's taktieken en allerlei andere onderwerpen die van belang kunnen zijn. De bovenste link werkt nog steeds, dus mocht je interesse hebben om realtime te kunnen chatten (voice of text) dan ben je van harte welkom!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Communicator zei:

Gezien de huidige ontwikkelingen in de wereld ben ik doorgeschakelt naar een hogere versnelling, in verschillende voorbereidingen en stel ik wat plannen bij. Hierbij hoort ook het in contact komen met gelijkdenkenden. Wat we zo'n 10 jaar geleden maandelijks deden; bij elkaar komen en contacten leggen, lijkt mij een goed begin om weer eens de neuzen dezelfde kant op te krijgen na zoveel jaren ervaring en lessen die we geleerd hebben in het leven.

inmiddels zit er zo'n 30 personen in de Discord server. waar we vanaf nu weer vaker actief zullen zijn om te praten over allerlei onderwerpen als communicatie, BOB's GHB's taktieken en allerlei andere onderwerpen die van belang kunnen zijn. De bovenste link werkt nog steeds, dus mocht je interesse hebben om realtime te kunnen chatten (voice of text) dan ben je van harte welkom!

Wat is de vax status in deze groep?

 

Ik ben, en associeer alleen met purebloods.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...