Ga naar inhoud
GENEGEERD

Reportage NPO Radio 1 m.b.t. preppen voor een kernoorlog


Gast Gavin Mooij

Aanbevolen berichten

Gast Gavin Mooij

Hi! 

 

Ik werk op de redactie van Radio 1, en voor een van onze programma's willen we een reportage maken over iemand die zich heeft voorbereid voor een kernoorlog. Wij zijn namelijk heel benieuwd wat hier allemaal bij moet kijken, waar je op moet letten, etc. 

 

Het allerleukste zou zijn als er iemand is met een compleet ingerichte schuilkelder. Ik weet niet of dit bestaat in Nederland, maar dat zou het gaafste zijn om bij langs te gaan. Heb jij dit zelf? Of ken jij iemand die dit heeft? Stuur mij een mailtje via gavin.mooij@kro-ncrv.nl

 

Maar mocht je geen schuilkelder hebben, maar wel een mooi verhaal willen vertellen over jouw voorbereidingen kan je ook altijd een mail sturen. Alvast bedankt! 

 

Vriendelijke groet, 

 

Gavin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast Gavin Mooij

Wat extra informatie : Het zou gaan om een audio reportage op locatie. Daarnaast vind ik het belangrijk om de prepper niet als "vreemde vogel" neer te zetten, maar juist als iemand die mij persoonlijk tips kan geven. Ik ben namelijk zelf ook wel een beetje bang geworden door de kerndreiging, en bedacht me dat ik geen idee had wat ik eigenlijk kan doen. Veel van de luisteraars van Radio 1 zullen denk ik dezelfde gevoelens hebben, en daarom leek dit mij een relevante en interessante manier om aandacht te besteden aan preppers. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...