Ga naar inhoud
GENEGEERD

Morgen donderdag 20 september Dick Berts in EO Vijfde Dag 21.05 uur Nederland II


Gast Dick Berts

Aanbevolen berichten

http://www.eo.nl/tv/devijfdedag/reportage/wat-als-de-euro-valt/

 

Daar is ie weer. Jullie eigen versleten woordvoerder Dick Berts (wanneer word ik afgelost??) morgen, donderdag 20 september 2012, om 21.05 uur in het actualiteitenprogramma De Vijfde Dag van de EO op Nederland II.

 

Volgens de aankondiging houd ik een crisis van dagen en wellicht zelfs van weken voor mogelijk. Onzin, dat heb ik niet gezegd, voor zo'n crisis hoef je nauwelijks te preppen. Hoe dan ook jongens, perfect is het allemaal nog niet, maar we worden steeds serieuzer genomen. Er komt een tijd waarin het onmogelijk wordt om in de Tweede Kamer gekozen te worden, als je voor de crisis geen prepper bent geweest. Want dan tel je niet mee. Net zoals je vlak na de Tweede Wereldoorlog niet meetelde als je niet in het verzet gezeten had. Jolanda wordt tzt minister van Landbouw, Partizan minister van Defensie, Chinook minister van Sociale Zaken, 12Gauge minister van Verkeer en Waterstaat, Martin minister van Onderwijs en ondergetekende minister van Preppen, in het kabinet dr. Prepper I. Wordt wel een vechtkabinet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 60
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gewoon zeggen dat je een soort profeet bent en ondertussen snel lezen op http://beforeitsnews.com/ rubriek TOP MONEY en dan de info vertellen (gaat ook nog uitkomen) wat ik je brom, nee geen bromsnor van de vroege televisie al was dat wel mijn favoriet.

Dick wat had je voor mij in peto als jij (of is het al u, meneer de president):) de regering gaat samenstellen of is alles al vergeven.

Misschien kun je een schaduw kabinet samenstellen wat dan direkt kan aantreden bij een crisis. Afijn ik neem nog een slok Amaretto :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tom. Gezien je Amaretto gebruik en de enorme accijnzen die daarop zitten; minister van Financien. Dan gaan we zeker niet op de fles. Profeet? Na Lou de Palingboer, Dick de Boerenkoolboer??

 

@LIHD. Waarschijnlijk heb jij een erg goed toestel. Een EMP proof buizenradio, met allemaal van die lichtjes in het duister erin?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dick

ik hoop dat het net zo aanslaat als de radio uitzending

ga het zeker bekijken

begint op een zendelingen missie te lijken : hoe win ik de prepper zieltjes:p

 

GRTZ Partizan

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Chinook. Ze hebben ook uitgebreide opnamen gemaakt van mijn Zippo's, want die wilde ik graag aan je laten zien. Ik hoop dat ze dat er niet uit knippen. Komt er geen shtf (wat op dit moment vanwege de totaal uit de hand lopend economische crisis ondenkbaar is) dan geniet ik gewoon van een leuke verzameling. Komt er wel een shtf dan heb ik een Zippo winkel. En reken maar dat iedereen dan zo'n ding wil hebben. Want de lucifers zijn zo op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.eo.nl/tv/devijfdedag/reportage/wat-als-de-euro-valt/

 

Daar is ie weer. Jullie eigen versleten woordvoerder Dick Berts (wanneer word ik afgelost??) morgen, donderdag 20 september 2012, om 21.05 uur in het actualiteitenprogramma De Vijfde Dag van de EO op Nederland II.

 

Volgens de aankondiging houd ik een crisis van dagen en wellicht zelfs van weken voor mogelijk. Onzin, dat heb ik niet gezegd, voor zo'n crisis hoef je nauwelijks te preppen. Hoe dan ook jongens, perfect is het allemaal nog niet, maar we worden steeds serieuzer genomen. Er komt een tijd waarin het onmogelijk wordt om in de Tweede Kamer gekozen te worden, als je voor de crisis geen prepper bent geweest. Want dan tel je niet mee. Net zoals je vlak na de Tweede Wereldoorlog niet meetelde als je niet in het verzet gezeten had. Jolanda wordt tzt minister van Landbouw, Partizan minister van Defensie, Chinook minister van Sociale Zaken, 12Gauge minister van Verkeer en Waterstaat, Martin minister van Onderwijs en ondergetekende minister van Preppen, in het kabinet dr. Prepper I. Wordt wel een vechtkabinet.

 

Mooi, er is nog plaats voor een minister president en een minister voor stripboeken, beide posities ambieer ik..... alhoewel, ik ben niet zo heel erg voor wederom een groot log ambtenaren apparaat...eerste actie van kabinet dr Prepper I is hopelijk uit de euro stappen en het afschaffen van het huidige monetaire systeem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...