Ga naar inhoud
GENEGEERD

OP ZOEK NAAR EEN PREPPER!


TaxMerp

Aanbevolen berichten

Beste prepper,

 

Mijn naam is Max. Ik ben programmamaker en redacteur voor het programma 'Baksteen' van BNNVARA. Voor een item over preppers ben ik op zoek naar een prepper die het leuk vind om te vertellen over de spullen die hij/zij heeft ingeslagen en waarom preppen eigenlijk ook iets heel nuttigs en goeds kan zijn. Veel mensen cijferen het weg als hysterie, terwijl wij van mening zijn dat preppen juist iets is wat veel mensen hun leven kan redden. Zou het niet verplicht moeten zijn dat iedereen die naast een rivier woont met overstromingsgevaar niet gewoon een lifeboat moet hebben? Dat soort vragen. 

 

Ook is er natuurlijk een interessant haakje naar de dreiging met kernwapens van de verschrikkelijke Putin. 

 

Ik hoor graag of iemand hier interesse in heeft om aan mee te werken. We draaien het interview aanstaande donderdag. Mocht u nog meer vragen hebben, kunt u mij ook altijd even mailen op max.terpstra@bnnvara.nl

 

Lieve groet, 

 

Max

aangepast door TaxMerp
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...