Ga naar inhoud
GENEGEERD

Tips gevacumeerd voedsel bestellen


Lydi

Aanbevolen berichten

  • 3 maanden later...
Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • 3 maanden later...

Als je iets zoekt dat je (nadat je het in een Mylar zak met een vochtvreter en een zuurstofvreter hebt gestopt) voor ongeveer 25 jaar kan bewaren voor een zeer schappelijke prijs zou ik het hier proberen: https://www.aardappelenbezorgen.nl/gedroogde-peulvruchten Ik heb zeer positieve ervaringen ermee, en alles kan direct worden verwerkt. Ook lekker goedkoop, en alle peulvruchten die hij in het assortiment heeft kun je op deze manier minstens 20-25 jaar eetbaar houden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Je trekt ze vacuum met een zuurstofvreter. De vochtvreter is om voedselvergiftiging te voorkomen. Je neemt een Mylar-zak, vult die tot ongeveer 3/4 vol, daarna stop je een vochtvreter en een zuurstofvreter erin, druk zo snel mogelijk zoveel mogelijk lucht eruit en smelt hem daarna dicht met bijvoorbeeld een strijkijzer. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...
Op 3-3-2022 om 19:24, Lydi zei:

Hallo,

 

Wie van jullie heeft een goed adres om gevacumeerd voedsel te kopen? Denk aan droge peulvruchten, rijst ed. Dan hoef ik ze niet allemaal los te gaan vaccumeren. 

rijst vacumeren in vacuüm zakken is ........... rijst prikt gaatjes in het plastic met gevolg weg vacuüm...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...