Ga naar inhoud
GENEGEERD

Wereldeconomie eind oktober in zwart gat gezogen

backschless
 Share

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Komt enigzins overeen met deze link: http://www.shtfplan.com/headline-news/chart-dollar-index-headed-for-rapid-collapse-over-next-3-to-4-weeks_09182012

Sept/okt zijn meestal slechte maanden op de beurs. De realiteit zinkt dan weer een beetje naar binnen, zo na de vakanties.... Ik moet het nog zien. Tot nu toe zijn er nog maar heeeel weinig voorspellingen uitgekomen....

Link naar reactie

Ach als je elke maand roept dat het fout gaat zul je wel een keer gelijk krijgen.

Achteraf zal ook iedereen het erover eens zijn dat het niet goed ging!

Trek je eigen plan en probeer aan de veilige kant te blijven, beter geprept hebben en er gebeurt niks dan andersom....

Laat het alleen niet je huidige leven teveel negatief beinvloeden dan ben je ook niet goed bezig volgens mij ?

Als je nu naar nog meer feiten zoekt, wanneer ben je dan wel overtuigd ?

Grt

Kans

Link naar reactie

Maar het einde van de wereldeconomie zou toch ergens afgelopen week zijn? En in juli, en vorig jaar. Stuurt die Xandernieuws niet zo ongeveer maandelijks dit soort berichten de wereld in?

Gaan de geachte leden van het forum hier nu weer serieus op in? Tot eind volgende oktober uiteraard, waarna blijkt dat het niet klopt en iemand schrijft dat het ook best wél had kunnen kloppen en iemand anders schrijft dat we misschien pas over een tijdje merken dat klopt, ook al lijkt het nu alsof het niet klopt en weer iemand anders komt met de volgende voorspelling die ook weer op dit forum besproken gaat worden en zo hebben we met z'n allen een leuke hobby.

Link naar reactie

2% verhoging gemeentelijke lasten en 100 euro duurdere zorg, ja dat zijn al zinloze praktijken om ons "zogenaamd" uit de crisis te halen met als doel dat wij niet meer gaan sparen maar gaan uitgeven, dus we worden in feite geforceerd. Aan de andere kant proberen zij ook te survivalen met die nieuwe begroting. Maar het blijft slinken dus idd een bodemloze put/zwart gat. Het geld is weg en blijft weg.

Maar hoe gaat dat eigenlijk met dat geld? Hoeveel een land waard is, zoveel geld mag er zijn in Nederland? Daarom toch door blijven bouwen om zo meer geld bij te kunnen drukken? Nog wat arme landen bij de EU betrekken en zo nog meer in de schulden belanden? Nederland is één van de rijkste landen ter wereld zeggen ze er nog bij...

Nou we zien wel hoe het loopt, als ik mijn rekeningen niet meer kan betalen kan ik altijd nog mijn auto de deur uit doen. Meer kan ik niet meer inleveren. Dan is mijn grens bereikt. Heb nog een fiets gelukkig.

Link naar reactie

Xandernieuws, hoog alu hoed gehalte met zowaar ook heel zinnige waarnemingen. Maar de voorspellingen met pak pekel nemen.

Voor de grote gemene deler zijn preppers aluhoedjes van de eerste orde. We leven immers in een maatschappij waar alles perfect geregeld is. En waarin de "zwaan kleef aan" middenklasse luxe consumptielevensstijl onbeperkt kan voortduren. :rolleyes:

Link naar reactie

Tja; het feit dat alles duurder wordt heeft natuurlijk ook te maken met de ontwaardering van de Euro. Je betaald meer, maar krijgt hetzelfde en waarschijnlijk minder.

Nu ook de BoJ volle bak gaat stimuleren, is de valuta oorlog écht begonnen. Daar zijn wij, burgers, de dupe van.

Zelfs de voorheen veilige Zwitserse Frank is al een tijd van boven gekoppeld aan de Euro op 1.20 zodat dat ook geen veilige haven meer is.

Singapore Dollar is nog iets, Noorse Kroon ook, maar beiden zijn al behoorlijk duur tov Euro

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...