Ga naar inhoud
GENEGEERD

Een bug out bag winnen


Aanbevolen berichten

Beste Preppers,

 

Vanwege onze uitzendingen van 'Doomsday Preppers' op National Geographic Channel (iedere dinsdag 22.00) zijn we twee weken geleden gestart op Facebook met een wedstrijd waarin we bug out bags weggeven ter waarde van 100 euro. Het idee is iedere week een 'Top 5' in te vullen. De vragen zijn misschien niet helemaal serieus, de bug out bag is dat zeker wel. Voor de invulling van dit pakket hebben we goed op dit forum (en andere prepper-fora) gelezen welke items er in een dergelijk pakket moeten zitten!

 

De app is te spelen op onze Facebookpagina http://www.facebook.com/natgeonl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

In de survivalkit zitten onder andere:

- een voedselpakket

- gereedschapskit (met duct tape, zakmessen, ed)

- zelfopblaasbaar matras

- luchtbed

 

En een Nat Geo-gasmasker. Het is voornamelijk bedoeld als start-up van de bug out bag en mensen laten kennismaken met het idee.

Mochten jullie nog tips hebben, dan horen we dat natuurlijk graag, ook voor de toekomst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de survivalkit zitten onder andere:

- een voedselpakket

- gereedschapskit (met duct tape, zakmessen, ed)

- zelfopblaasbaar matras

- luchtbed

 

En een Nat Geo-gasmasker. Het is voornamelijk bedoeld als start-up van de bug out bag en mensen laten kennismaken met het idee.

Mochten jullie nog tips hebben, dan horen we dat natuurlijk graag, ook voor de toekomst!

 

een luchtbed en een zelfopblaasbare matras?? dat is gewoon ruimte verspilling, volgens mij kan je beter een luchtbed gebruiken en de zelfopblaasbare matras vervangen met iets wat veel beter in een BOB past, zoals waterzuiverings tabletten, waterfilter, esbit cooker en een pannetje om in te koken, een vuurstarter en toiletpapier. dat zijn allemaal dingen die je in een BOB kan stoppen in plaats van een zelfopblaasbare matras.

 

maar desondanks is het wel een leuk idee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi als niemand meedoet ben ik zeker van de bob:p

 

leuke vraag trouwens deze week: noem 5 beroemdheden/bekenheden waar je mee zou willen overleven

best leuk om even over na te denken

Link naar reactie
Delen op andere sites

dick berts, bear grylls, ray mears, kristen stewart en mark rutte.

 

mijn keuze uitleg,

dick berts, begrijpelijk. hij is gewoon een nederlandse prepper beroemdheid. zijn prep skill zijn gewoon uitmuntend en een zekere team aanwinst.

 

bear grylls en ray mears, experts in het survivallen en het leven van het land.

 

kristen stewart, tja het oog wil ook wat en als ik in een shtf situatie kom dan wil ik ook iets leuks eraan hebben.

 

mark rutte... nu zullen de meeste denken waarom die vent, je hebt er niets aan. nou heel simpel, iemand moet de schuld dragen voor de shtf waar we in zijn gekomen. de kans is groot dat hij mede verantwoordelijk is. Dus als er ooit een moment komt dat iemand zich voor de groep moet opofferen ... 3 maal raden wie ik dan als vrijwilliger aanwijs hehehehe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja griezelig hè, dat Nat Geo weet waar je woont....mooi zo, maak ik meer kans op de goodie bag!

 

Je weet dat alle winnaars met naam & adres op tv/internet bekend gemaakt worden hè? Inclusief routekaart naar je voorraadkast en diepte-interview die zo gemonteerd wordt dat je binnen enkele dagen opgenomen wordt in een psychiatrisch ziekenhuis.

 

Of valt het wel mee? ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...