Ga naar inhoud
GENEGEERD

Vaccinatieplicht?!

Madeliefje
 Share

Recommended Posts

Het gaat nog veeeel sneller dan verwacht.

Echt bizar.

Tijdens een persconferentie in september van dit jaar was demissionair minister Hugo de Jonge daarover nog stellig: "Laat ik het nog maar eens heel duidelijk zeggen: er komt géén vaccinatieplicht. Of je je wel of niet laat vaccineren: dat is een vrije keuze".

https://www.hartvannederland.nl/coronavirus/de-jonge-volledige-vaccinatieplicht-niet-uitgesloten

• Leuk 1
Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Twee woorden: Nuremberg Code

https://nl.wikipedia.org/wiki/Code_van_Neurenberg

De Code van Neurenberg is een set ethische onderzoeksprincipes met betrekking tot onderzoek en experimenten op of met mensen. De Code kwam voort uit de Processen van Neurenberg, na afloop van de Tweede Wereldoorlog, en waren een antwoord op de nazi-experimenten die tijdens de oorlog onder meer door Josef Mengele waren uitgevoerd.

...

Hierbij een vertaling van de volledige tekst van de Code van Neurenberg zoals vastgelegd in de uitspraak van het Artsenproces:[3]

- De vrijwillige toestemming van de proefpersoon is absoluut noodzakelijk

...

(Niet voor niets gaan er stemmen op in de EU om deze code maar af te schaffen.........)

• Leuk 1
Link naar reactie

Ik zag inderdaad vannochtend een video van NOS een verslaggever bespreken wat er nu in Duitsland gebeurd. In Duitsland willen ze nu ook een vaccinatieplicht welke er vrijwel zeker gaat komen per februari. Dit omdat een meerderheid van de bevolking voor “schijnt” te zijn, en in de politiek ook.

Voorheen hadden de deelstaten een grote eigen keuze, maar ik begreep van die correspondent dat ze sinds kort een nieuw orgaan hebben die dat wel kan beslissen voor alle deelstaten (ook erg toevallig).

Daarna gaven ze aan dat kans nu groot is dat Nederland binnen enkele weken dit op tafel gaat gooien.

Dit omdat Duitsland vrijwel altijd Oostenrijk volgt en Nederland meestal Duitsland volgt.

Ik ben benieuwd wat voor straffen je in Duitsland kan gaan krijgen en welke in Nederland (als het inderdaad komt).

Ik zou liever 4 weken zitten dan me “verplicht” te laten vaccineren, ook al ben ik niet perse tegen het vaccin.

Ik had in Oostenrijk meer rellen verwacht en ben benieuwd hoe Duitsers gaan reageren. Maar ook dat zal wel meevallen omdat grotendeels voor “zou” zijn.

Hoe denken jullie dat dit in Nederland zal gaan? Zal er aan te ontkomen zijn? 

Link naar reactie

25 minuten geleden, salbie1988 zei:

Ik zag inderdaad vannochtend een video van NOS een verslaggever bespreken wat er nu in Duitsland gebeurd. In Duitsland willen ze nu ook een vaccinatieplicht welke er vrijwel zeker gaat komen per februari. Dit omdat een meerderheid van de bevolking voor “schijnt” te zijn, en in de politiek ook.

Voorheen hadden de deelstaten een grote eigen keuze, maar ik begreep van die correspondent dat ze sinds kort een nieuw orgaan hebben die dat wel kan beslissen voor alle deelstaten (ook erg toevallig).

Daarna gaven ze aan dat kans nu groot is dat Nederland binnen enkele weken dit op tafel gaat gooien.

Dit omdat Duitsland vrijwel altijd Oostenrijk volgt en Nederland meestal Duitsland volgt.

Ik ben benieuwd wat voor straffen je in Duitsland kan gaan krijgen en welke in Nederland (als het inderdaad komt).

Ik zou liever 4 weken zitten dan me “verplicht” te laten vaccineren, ook al ben ik niet perse tegen het vaccin.

Ik had in Oostenrijk meer rellen verwacht en ben benieuwd hoe Duitsers gaan reageren. Maar ook dat zal wel meevallen omdat grotendeels voor “zou” zijn.

Hoe denken jullie dat dit in Nederland zal gaan? Zal er aan te ontkomen zijn? 

Het zal er komen maar met mildere straffen.

Ik zal never ever dat testvaccin nemen. Dan ga ik liever ten strijde tegen de dictatuur.

• Leuk 1
Link naar reactie

En Oostenrijk wordt nog erger dan gedacht. Boetes van 2000 euro (lijken lager dan de eerder genoemde 3600 euro). Maar onbeperkt stapelbaar, zelfs meerdere per dag zijn toegestaan. 

Het is enkel nog onduidelijk wanneer je ze precies kijkt.

Daarnaast was eerst 4 weken gevangenis ook een optie. Nu is de optie om tot 1 jaar de gevangenis in te gaan als je de boetes niet (kan) betalen.

Dan het ergste: als je de gevangenis in gaat mag je de gevangenis, eten en alle kosten die erbij komen kijken zelf ophoesten. Moordenaars, terroristen, verkrachters etc wordt de gevangenis door de overheid betaald en wanneer je vaccin weigert mag je dat zelf gaan doen.

Dus geen vaccinatie nemen wordt zwaarder gestraft dan iemand vermoorden (los van wellicht het aantal jaar die je ingevangenis doorbrengt).

• Leuk 2
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...