Ga naar inhoud
GENEGEERD

Medicijnen en covid (afgesplitst topic)

vheeswijk
 Share

Recommended Posts

<mod>Wat in dit subdeel van het forum geplaatst wordt, betreft onderzoek van de betreffende personen zelf, wij adviseren als het gaat om medische adviezen, altijd zelf goed onderzoek te doen en te overleggen met je eigen huisarts, </mod>

Ik wil dit door @JJ&Ageopende draadje ook gaan gebruiken voor hulpmiddelen en medicijnen voor zowel gevaccineerden en ongevaccineerden. Het is bekend dat bij gevaccineerden het immuun-systeem met de tijd terugloopt en men kan deze teloorgang remmen en misschien zelfs stoppen met middelen die de natuurlijke immuniteit sterk ondersteunen. Er volgen ook meerdere posts over dit onderwerp.

Veel ongevaccineerden gebruiken standaard de combinatie van Zink, Vitamine C en Vitamine D en zijn ook wel bekend met Quercetine als anti-oxidant.

Quercetine is een wat minder effectief alternatief dan Hydroxychloroquine (HCQ) om het Zink-ion in de cel te transporteren, maar het werkt wél. (Ook hier: Nederlandse bronnen).

Recentelijk is gevonden dat Quercetine en Vitamine C ook een synergistisch effect heeft bij de preventie en behandeling van Covid-19 en andere virale infecties:

Quercetin and Vitamin C: An Experimental, Synergistic Therapy for the Prevention and Treatment of SARS-CoV-2 Related Disease (COVID-19)

Effect of quercetin supplementation on lung antioxidants after experimental influenza virus infection

Quercetine wordt ook aanbevolen voor gevaccineerden. En Hier.

Quercetine is heel goedkoop en bij alle vitamine- en supplementenboeren te kopen. Het product is goed vet- en olie-oplosbaar en het wordt wel (soms) aanbebolen met wat vet of olie in te nemen. Bijvoorbeeld het poeder in de capsule uit te strooien over een boterham met pindakaas.
Aanbevolen dosering: op het potje. Prima te preppen.

• Leuk 1
Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Nu we het tóch over Zink hadden (zie post hierboven).  Over Zink heb ik al jaren geleden geschreven op het forum.

Zink kun je in twee vormen kopen:  Als pil om tijdens het eten in te nemen. Deze pillen moeten wat Koper bevatten, let hierop bij de bestelling. Zink heeft bij lang gebruik de nare eigenschap dat het de Koper-opname sterk remt en dit kan tot een Kopergebrek leiden.

De andere Zink-bron zijn de Zink zuigtabletten die in de regel ook Vitamine C of Ascorbaat bevatten. Deze bevatten géén koper omdat ze niet direct vóór, tijdens of direct na de maaltijd worden gebruikt. Het voordeel van de zuigtabletten is dat ze ook zéér goed zijn tegen tandvleesbloedingen, tandvlees en mond-ontsteking.  Zie ook gums in vaccinated

Gebruik:  staat op het potje. Prima te preppen.

• Leuk 1
Link naar reactie

3 uur geleden, Rien zei:

Waar koop je het dan? De gezondheidsboer hier wil er aardig wat duiten voor zien.

Ik zie dat de prijzen erg omhoog zijn gegaan. Er is kennelijk veel vraag naar. Ik heb het indertijd. gekocht bij:  https://www.vitaminesperpost.nl/quercetine-plus (Nu 20 euro)

Misschien dat je het elders nog goedkoper kunt vinden. 

• Leuk 1
Link naar reactie

Als jullie het vaccin nemen of genomen hebben en je wordt ziek dan moet je een D-Dimer test laten doen door je huisarts, omdat je waarschijnlijk mircro bloedklonters aan het ontwikkelen bent. Andere indicatoren zijn aanhoudende hoofdpijnen, duizeligheid, evenwichtstoornissen.

Als het D-Dimeer gehalte verhoogd is dan is de remedie een héél eenvoudige:  Neem een kinder-aspirientje zoals veel ouderen al standaard innemen.

Deze informatie zul je van de MSM en overheid niet krijgen, terwijl de remedie een heel voor de hand liggende is.

• Leuk 3
Link naar reactie

21 uur geleden, vheeswijk zei:

Ik zie dat de prijzen erg omhoog zijn gegaan. Er is kennelijk veel vraag naar. Ik heb het indertijd. gekocht bij:  https://www.vitaminesperpost.nl/quercetine-plus (Nu 20 euro)

Misschien dat je het elders nog goedkoper kunt vinden. 

Dat is net zo duur als hier (33 euro voor 60). Enkel de dosering lijkt het verschil te maken. Hier 500mg.

• Leuk 1
Link naar reactie

ALARM ALARM ALARM
Dat Quercetine (hierboven) al 4 keer duurder is geworden hebben we reeds kunnen vaststellen.
Gisteren kreeg ik van vitaminstore een zending binnen van Zink zuigtabletten. Deze echter maar 30 tabletten per verpakking te hebben i,p,v 90 stuks de vorige keer. Dit voor dezelfde prijs als voorheen per 90. Dus 3 maal zo duur. Ik was onaangenaam verrast en ging op zoek naar andere anti-corona middelen zoals Vitamine D3. Deze bleek alom ook veel duurder te zijn geworden. Hoewel minder opvallend dan de andere middelen.
Vitamine D3 reduceert de kans op overlijden aan corona met zo'n 89%, hoewel de MSM en overheids sites zo'n een effect aanvechten en zeer twijfelachtig vinden. Waarom ontmoedigt de overheid het gebruik van Vitamine D als ze zelf zeggen dat het tóch niet of nauwelijks werkt?

Het betreft alléén anti-corona middelen, want bv. Magnesiumcitraat en Boriumaspartaat die ik regelmatig bestel zijn nauwelijks duurder geworden. Als je Vitamine D3 duurder maakt pak je daarmee ook de gevaccineerden aan. Vele gevaccineerden van mijn leeftijd (vooral vrouwen) slikken dat sinds jaar en dag om hun Calcium huishouding te verbeteren i.v.m. Osteoporose en verwante ontkalkings-ziekten.

Dus ik Vitaminstore bellen met de vraag: "Ik weet dat Hugo de Jonge liever méér coronadoden ziet in de statistieken" Heeft u instructies van hogerhand gekregen om deze producten aanzienlijk duurder te maken dan producten die niet tegen Covid19 werken? Waarom dit ontmoedigingsbeleid voor klanten? Hij draaide er omheen met "andere verpakkingen" en "andere formuleringen" en wilde niet verder op mijn vraag ingaan.

• Leuk 2
Link naar reactie

Re: D3

Ik kan me goed voorstellen dat dit gewoon marktwerking is. Mensen kopen het toch wel, dus waarom niet iets meer verdienen? Zowel van de fabrikant als de winkel. Die zien tenslotte echt wel wat goed loopt en wat niet.

Wij kopen vaak flink in en hebben voorlopig nog genoeg D3 staan, maar toch zul je op een gegeven moment moeten bijkopen... tja.

• Leuk 1
Link naar reactie

• 2 weeks later...
Op 10-11-2021 om 16:02, vheeswijk zei:

ALARM ALARM ALARM
Dat Quercetine (hierboven) al 4 keer duurder is geworden hebben we reeds kunnen vaststellen.

Bij ons scheelt het meer de helft, ik geeft het enkel aan mijn lief om de dag.

Ik neem elke dag een broodje met rode pesto, bleekselderij rode paprika, verst kurkuma, verste knoflook, verst gember.

Cayennepeper, zwarte peper, rode paprika poeder.

Dus ik krijg de Quercetine via deze weg binnen, en nog veel meer.

De stof Quercetine zit in rode producten, zoals bvb: Tomaten, rode paprika.

Vraag aan de heer @vheeswijkvia welke weg kunnen we goedkoper aan de Quercetine komen.

• Leuk 2
Link naar reactie

• 2 weeks later...

En de media blijft zwijgen.

De stad Itajai in Brazilië heeft tijdens de COVID-pandemie Ivermectine aan haar burgers aangeboden. De resultaten waren spectaculair. Het aantal ziekenhuisopnames en sterfgevallen werd gehalveerd, 

https://www.frontnieuws.com/braziliaanse-stad-halveert-aantal-ziekenhuisopnames-en-sterftecijfers-na-invoering-van-ivermectine-als-profylaxe-voor-covid/

• Leuk 1
Link naar reactie

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Meestal staan er in de Telegraaf dingen waar je beter met een grote boog omheen kunt lopen, maar dit keer hebben ze een keer wat nuttigs gepubliceerd zoals het volgende:

Componenten in cannabis kunnen voorkomen dat het coronavirus gezonde cellen binnendringt, blijkt uit een laboratoriumstudie die is gepubliceerd in het Journal of Nature Products. Twee stoffen in hennep, CBGA en CBDA, kunnen het virus volgens onderzoekers van de Universiteit van Oregon tegengaan.

https://niburu.co/gezondheid/17042-de-coronagenezing-is-helemaal-niet-zo-moeilijk

• Leuk 1
Link naar reactie

7 uur geleden, Madeliefje zei:

Meestal staan er in de Telegraaf dingen waar je beter met een grote boog omheen kunt lopen, maar dit keer hebben ze een keer wat nuttigs gepubliceerd zoals het volgende:

Componenten in cannabis kunnen voorkomen dat het coronavirus gezonde cellen binnendringt, blijkt uit een laboratoriumstudie die is gepubliceerd in het Journal of Nature Product. Twee stoffen in hennep, CBGA en CBDA, kunnen het virus volgens onderzoekers van de Universiteit van Oregon tegengaan.

https://niburu.co/gezondheid/17042-de-coronagenezing-is-helemaal-niet-zo-moeilijk

Nog een oud krantenknipsel

Er zou meer voedsel zijn die de cellen sterk maken.

Vooral wat uit de natuur komt heeft nog de kracht.

Zie de laatste regel.

Vlierbessen.thumb.jpg.1ef3eeee9f6f747fc0edfcc294abf0f2.jpg

Nog beter oogst zelf de vruchten uit de natuur eet ze zo vers mogelijk.

Als je kan conserveer ze op een natuurlijke manier, zodat je het gehele jaar er wat aan hebt,

en word nog gezonder met een krachtig afweer en zelf genezende werking van het lichaam weer te stimulerend.

Eet zoveel mogelijk uit de natuur en voel je nog beter, en word sterker als voordien.

Ook DNA reparatie door voedsel uit de natuur is mogelijk, dat zou helemaal mooi zijn voor het nageslacht.

• Leuk 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...