Ga naar inhoud
GENEGEERD

Douchen is heerlijk.


JJ&A

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • JJ&A wijzigde de titel naar Douchen is heerlijk.
  • 5 maanden later...

spacer.png

Ik heb deze, ook erg fijn. Niet echt klein om mee te nemen natuurlijk, maar ik gebruik hem vaak om buiten de hond te wassen en wanneer we geen water hebben kunnen we deze gebruiken voor een snelle douche. Voor een lange douche niet geschikt maar om schoon te worden, inclusief haren wassen, voldoet het prima. 

Online zijn ook verschillende voorbeelden te zien om gifspuiten om te bouwen tot douche (wel even een schone nieuwe kopen natuurlijk). Dan heb je uiteindelijk hetzelfde soort douche.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Eendje zei:

spacer.png

Ik heb deze, ook erg fijn. Niet echt klein om mee te nemen natuurlijk, maar ik gebruik hem vaak om buiten de hond te wassen en wanneer we geen water hebben kunnen we deze gebruiken voor een snelle douche. Voor een lange douche niet geschikt maar om schoon te worden, inclusief haren wassen, voldoet het prima. 

Online zijn ook verschillende voorbeelden te zien om gifspuiten om te bouwen tot douche (wel even een schone nieuwe kopen natuurlijk). Dan heb je uiteindelijk hetzelfde soort douche.

Deze hebben wij vorige week gekocht.

 

2022-05-19.thumb.png.bbbc50ddd306c47367efbe0a473c49e1.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo'n soort model (ander merk) heb ik ook maar daar was ik minder tevreden over. Je moet het goed op kunnen hangen en bij het ophangpunt begint die, na hem een aantal keer gebruikt te hebben, te scheuren. Maar op zich kan je er zeker mee douchen, voor nood of kamperen prima maar aangezien wij hem af en toe nodig hebben omdat we soms geen water hebben vind ik het andere model fijner. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...